اخبار داغ

از صبح امروز صورت گرفت؛

حضور پرشور مردم آذربایجان غربی در پای صندوق‌های رأی

حضور پرشور مردم آذربایجان غربی در پای صندوق‌های رأی
اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی متحدانه برخلاف تبلیغات منفی دشمنان و بی‌تفاوت به شعارهای فریبنده آنان، برای حضور در پای صندوق های رای از صبح اول وقت قبل از آغاز زمان رای گیری آمده‌اند تا بار دیگر غیرت خود را به نمایش بگذارند و صف های حضور مردم در این شور سیاسی، همچنان فشرده‌تر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مرد و زن، پیر و جوان، دانشگاهی و دانش آموز، شهری و روستایی، شیعه و سنی، آشوری و ارمنی ساکن در آذربایجان غربی، یک بار دیگر در کنار هم قرار گرفته تا در روز ۲۸ خرداد زیباترین تصویر جهان را نقاشی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آنان بی اعتنا به تبلیغات منفی دشمنان کمر همت بسته اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند؛ با هرکدام که از انتخابات صحبت می کنی حضور پرشور را تاکید می کنند و درمان مشکلات کشور را انتخاب اصلح می‌دانند.

,

مردم سرزمین رنگین‌کمان اقوام و ادیان رمز حل مشکلات کشور را مشارکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و توانمند و دارای تعهد و تخصص لازم می دانند.

,

امیر حسین احمدپور از اهالی شهر ارومیه که از صبح اول وقت برای رای گیری حاضر شده بود، گفت: حضور ما پای صندوق های رای تبعیت از ولایت فقیه و نشان دادن اقتدار نظام است.

,

وی ادامه داد: ما آمده‌ایم تا بگوییم با وجود برخی مشکلات اقتصادی تحریم‌ها بر ما اثر ندارد و دشمنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

,

سهیل جلالی یکی دیگر از شهروندان ارومیه ای اظهار داشت: امروز، روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تو دهنی محکم بر دهان یاوه گویان است.

,

وی ادامه داد: من امروز با رای خود موشکی بر قلب استکبار جهانی میفرستم.

,

امیر حسین رحمانی از رأی اولی های شهر ارومیه بود که در زمان آغاز رای گیری در محل اخذ رای حضور داشت، بیان کرد: یک رای من در کنار اتحاد مردم نشان از اقتداری است که شهدا و امام راحل آن را پایه ریزی کردند.

,
حسن شمس یک پیرمرد ارومیه ای نیز گفت: انتخابات مظهر اقتدار و عظمت ملت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی است.
,
حسن شمس یک پیرمرد ارومیه ای نیز گفت: انتخابات مظهر اقتدار و عظمت ملت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی است.
,

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری هم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، میزان علاقه مردم به کشور را نشان داده و دشمنان را مایوس می‌کند.

,

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری افزود: مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای به دشمن این پیام را مخابره خواهد کرد که ملت ایران هرگز دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس نظام ‌اسلامی برنخواهند داشت.

,

وی ادامه داد: هرکسی به دنبال این باشد که ایرانی مقتدرتر و عزتمندتر در عرصه بین المللی داشته باشیم، بدون تردید از مشارکت در انتخابات دوری نکرده بلکه با شوق تمام ‌در پای صندوق های رای حاضر می‌شود.

,

وی درخصوص تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، گفت: قهر با صندوق های رای قهر با سرنوشت خودمان است و این رفتار هیچگونه منطق عقلایی ندارد.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: کسی که به سرنوشت کشورش علاقمند است، هرگز با صندوق های رای قهر نخواهد کرد زیرا این اقدام خواست دشمنان است‌ و هیچ توجیه عقلایی ندارد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز گفت: حضور گسترده در انتخابات نماد مردم سالاری دینی و نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

,

سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: وظیفه ملی و شرعی و اخلاقی همه مردم حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای گیری است.

,

وی بیان کرد: حضور حداکثری امت در پای صندوق‌های رای موجب یاس دشمنان و امید محبان انقلاب اسلامی است.

,
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و مذاهب بوده و عشایر ذخایر انقلاب و حافظان امنیت پایدار هستند.
,
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و مذاهب بوده و عشایر ذخایر انقلاب و حافظان امنیت پایدار هستند.
,

سردار شهسواری اضافه کرد: عشایر همواره حافظان نظام و پیروان ولایت و انقلاب اسلامی بودند و پاسداری آنها از اسلام و نظام اسلامی خشم دشمنان را برانگیخته است.

,

وی اظهار داشت: خون پاک شهدای اهل تسنن و تشیع مایه دوام و قوام نظام و سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است و سودجویان و تفرقه انگیزان بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه