اخبار داغ

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

تمام وعده‌هایم را عملی می‌کنم/ اگر رای نیاورم، همچنان سرباز وطنم

تمام وعده‌هایم را عملی می‌کنم/ اگر رای نیاورم، همچنان سرباز وطنم
محسن رضایی گفت: در صورتی که با آراء مردمی به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم، به همه حرف‌ها و وعده‌هایم و چه بسا بیشتر از آن‌ها عمل می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محسن رضایی ظهر امروز پس از آن‌که رای خود را در حوزه اخذ رای مستقر در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه کسانی که پای صندوق‌های رای آمده‎اند، تشکر کرده و به آن‌هایی که با صندوق‌ها قهر کرده‌اند می‌گویم شما حق دارید، اما مسوولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی گفت: اگر با آراء مردمی روی کار بیایم قول می‌دهم اقتصاد و معیشت را حل کنم، به شایعات توجه نکنید همچنان محکم در صحنه هستم و تحولات بزرگی از امسال در اداره کشور شروع می‌شود.

,

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار و امنیت ایران اسلامی شده و نقش بسیار موثری در ساختن کشورمان دارد.

,

رضایی افزود: به‌عنوان سرباز وطن دست تک‌تک شما را می‌بوسم و قول بنده اگر رئیس جمهور شوم، قول سربازی از جنس شهید سلیمانی و باکری‌ها است، قول من به ملت بزرگوار این است که به همه شعارها و حرف‌هایم و بلکه بیشتر از آن مو به مو عمل می‌کنم.

,

وی با تاکید بر این‌که معتقدم اقتصاد را باید از خانه شروع کرد و به تولید ثروت رساند، گفت: پرداخت یارانه 450 هزار تومانی، حقوق زنان خانه‌دار، تامین مسکن از طریق زمین ارزان از سوی دولت و در قالب وام‌هایی با اقساط بلندمدت و رونق بخشیدن به کسب و کارهای خانگی از مهمترین برنامه‌های کاری‌ام است.

,

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوال خبرنگاران ادامه داد: اگر رای نیاورم به تصمیم مردم احترام گذاشته و دست آن‌ها را بوسیده و به عنوان سرباز وطن تا آخرین قطره خون از ملت و نظام دفاع خواهم کرد.

,

رضایی تصریح کرد: در صورتیکه مردم به بنده اعتماد کنند، از توانایی همه نخبگان کشور اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب، شیعه، سنی، اقوام ایرانی و اقلیت‌های دینی برای بسیج عمومی برای کشور استفاده می‌کنم.

,

وی اظهار کرد: در مقابل از همه کسانی که در ایجاد وضعیت کنونی کشور سهیم بوده و عامل اصلی وضعیت فعلی هستند، استفاده نمی‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه