اخبار داغ

استاندار لرستان:

نامزدهای انتخابات شورای شهر لرستان امروز حق تبلیغ ندارند

نامزدهای انتخابات شورای شهر لرستان امروز حق تبلیغ ندارند
خادمی گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر امروز حق تبلیغات ندارند و فقط می توانند رای دهند و منتظر نتیجه بمانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک هفته گذشته فرصت برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها فراهم شده بود اما امروز فقط کاندیداهای شورا حق رای دادن دارند و نباید به هیچ عنوان تبلیغ نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به نتیجه انتخابات افزود: به همه نامزدها توصیه می شود پس از اعلام نتایج انتخابات شوراها، چنانچه اعتراضی دارند باید این اعتراض در چارچوب قانونی اعلام نمایند که از طریق فرمانداری و شورای نظارت می توانند پیگیری کنند.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی بسیار الزامی است و در صورتی که حتی نامزد انتخاباتی انتخاب شود اگر قانون را رعایت نکند از طریق هیئت حل اختلاف می توان عضویت وی را در شورا کنسل کرد.

,

خادمی با اشاره به حضور مردم در انتخابات بیان کرد: تا ظهر امروز شعب اخذ رای میزبان رای دهندگان بود که طی بازدید و گزارشات اعلام شده استقبال مردم بسیار خوب بوده و در حال حاضر همه شعب اخذ رای در سراسر استان مشغول رای گیری هستند.

,

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: در همه شعب رابطین بهداشتی حضور دارند اما مردم نیز دستورالعمل های بهداشتی از جمله ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه