اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس در اعتراض به ناتوانی دولت در اداره انتخابات؛

وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است

وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است
مجتبی یوسفی گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر، با اطلاع از آمار استان و کشور، باید گفت این وضعیت هم موجب تأسف است و هم ما شرمنده حضور مردم در خوزستان و اهواز هستیم که در این گرما برای انجام وظیفه صف کشیدند و باید معطل سوء مدیریت وزیر کشور شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات رأی گیری در خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: الان که ساعت ۱۲ ظهر است می بینیم متاسفانه وزارت کشور با توجه به برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته بود و با وجود آنکه ما تجربه چند دوره انتخابات به صورت الکترونیکی را داشته ایم، در بخش دستگاه های احراز هویت که مشخصات رای دهندگان را تایید می کند و در نهایت تعرفه رأی به مردم می دهد، با مشکل جدی مواجه است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
وی افزود: در همین اهواز و از ساعت ۷ صبح تا به الان با گذشت ۵ ساعت از انتخابات، تنها ۳۱۰ شعبه به صورت آنلاین وصل هستند که یعنی از آمار ۶۸۱ شعبه، تنها نیمی از شعبه ها  به صورت آنلاین متصل هستند. 
,
 
,
یوسفی تاکید کرد: این نشان می دهد که یک اختلال جدی و سراسری وجود دارد که وزارت کشور باید پاسخگوی آن باشد. 
,
 
,
وی افزود: در بحث وعده ای که وزارت کشور داده بود پیرامون برگزاری الکترونیکی کل انتخابات به صورت را قادر به اجرا نبود و خدا را شاکریم که شورای نگهبان این وعده را نپذیرفت و فقط بنا شد شورای شهر به این منوال اداره شود.
,
 
,
عضو هیات رئیسه مجلس از ضعف شدید وزارت کشور در اداره انتخابات خبر داد و گفت: الان تقریبا می توان گفت عمده دستگاه های رای گیری الکترونیکی کار نمی کنند و  واقعا باید برای این وزیر پرمدعا بعد از ۸ سال وزارت و این همه سابقه در موضوعات مختلف تاسف خورد.  وی افزود: وزیر کشور در اجرای انتخاباتی که برگزاری الکترونیک آن از سال ۹۰ به صورت مرحله به مرحله آغاز شده بود با سابقه حدود یک دهه، ناتوان بوده و ایشان هنوز اندر خم یک کوچه است .
,
 
,
مجتبی یوسفی خاطر نشان کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر، با اطلاع از آمار استان و کشور، باید گفت این وضعیت هم موجب تأسف است و هم ما شرمنده حضور مردم در خوزستان و اهواز هستیم که در این گرما برای انجام وظیفه صف کشیدند و باید معطل سوء مدیریت وزیر کشور شوند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه