اخبار داغ

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان:

هر رای تیری به چشم و زبان معاندان و یاوه‌گویان است

هر رای تیری به چشم و زبان معاندان و یاوه‌گویان است
ایرانی گفت: هر رای که داده می‌شود تیری به چشم و زبان معاندان و یاوه‌گویان است و صف‌های طولانی برای حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای در لرستان نشان از این دارد که مردم این دیار همیشه در صحنه حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، فاطمه ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه باعث پویایی و شکوفایی دموکراسی در جامعه می‌شود، اظهار داشت: انتخابات در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت و بروجرد به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و امید می‌رود این فعالیت‌ها برای استان افتخار آفرین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: جایگاه رسانه تا حدی است که بخش جدایی‌ ناپذیر زندگی مردم بوده و رسانه می‌تواند سبب تقویت رفتارهای سیاسی موثر و سالم در جامعه شود.

,

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه رسالت این کمیته نیز آگاهی‌بخشی، اطلاع رسانی و ارائه اخبار درست، به موقع و دقیق است، گفت: هدف مشترک اصحاب رسانه و کمیته اطلاع رسانی جلب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات است.

,

ایرانی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان عضو مهم و موثری در ستاد انتخابات، تلاش زیادی در شفاف‌سازی، اطلاع رسانی و رعایت مر قانون دارند تا بتوانند مردم را برای رفتن در پای صندوق‌های اخذ رای ترغیب کنند و نقش روابط عمومی و رسانه برای نشان دادن اهمیت جایگاه انتخابات حائز اهمیت است.

,

وی تصریح کرد: هر رای که داده می‌شود تیری به چشم و زبان معاندان و یاوه‌گویان است و صف‌های طولانی برای حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای در لرستان نشان از این دارد که مردم این دیار همیشه در صحنه حضور دارند.

,

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با اشاره به اینکه شب گذشته به تمام فرمانداران ابلاغ شده که تمهیدات لازم را برای گندزدایی و ضدعفونی شعب اخذ رای در نظر بگیرند تا امروز مردم با امنیت خاطر پای صندوق‌های اخذ بیایند، گفت: به مردم توصیه می‌شود در اولین فرصت به شعبه های اخذ رای بیایند و رای خود را به صندوق انداخته و پس از رای دادن از تجمع در شعب پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه