اخبار داغ

پس از ۱۹ ساعت رای‌گیری؛

بار دیگر؛ حماسه‌ای باشکوه توسط مردم غیور آذربایجان‌ غربی خلق شد

بار دیگر؛ حماسه‌ای باشکوه توسط مردم غیور آذربایجان‌ غربی خلق شد
مردم آذربایجان‌غربی از کرد و ترک و ارمنی و آشوری گرفته تا پیر و جوان و رای اولی همه آمده بودند تا شعار ایران مقتدر و قدرتمند را بر دهان یاوه گویان غربی و همه بدخواهان این نظام بکوبند و بار دیگر حماسه‌ای باشکوه توسط ملت غیور آذربایجان‌غربی خلق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم نیوز، مردم آذربایجان‌غربی از کرد و ترک و ارمنی و آشوری گرفته تا پیر و جوان و رای اولی همه آمده بودند تا شعار ایران مقتدر و قدرتمند را بر دهان یاوه گویان غربی و همه بدخواهان این نظام بکوبند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

آذربایجان‌غربی با داشتن اقوام و مذاهب مختلف شاهد برگزاری انتخاباتی متفات با شور و هیجان خود بود؛ مردم با شور و شوق در پای صندوق های رأی، ساعت‌ها به انتظار نشستند تا آرای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

,

یکی از این اتفاقات هیجان انگیز این بود که عروس و داماد مهابادی اولین روز زندگی مشترک خود را با حضور در یکی از شعب اخذ رای آغاز و آرای خود را به صندوق انداختند.

,

این زوج جوان مهابادی در نخستین روز زندگی مشترک خود با حضور در شعبه اخذ رای شهید بهشتی این شهرستان و در میان تشویق رای دهندگان و حاضران با انداختن آرای خود به صندوق، سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور و آینده زندگی خود و دیگران ایفا کردند.

,

خانواده‌های عروس و داماد و شماری از اقوام و خویشاوندان نیز آنان را در این حرکت زیبا و فراموش نشدنی همراهی کردند.

,

این عروس و داماد پس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی آحاد ملت در تعیین سرنوشت کشور اظهار داشتند: حضور پای صندوق رای یک وظیفه ملی است از اینرو ما تصمیم گرفتیم در نخستین روز از زندگی مشترکمان برای رای دادن در پای صندوق رای حاضر شویم.

,

آنها بیان کردند: هرچند امروز روز سرنوشت ساز و حساسی در زندگی شخصی ماست، اما دوست داشتیم در روز سرنوشت سیاسی کشورمان نیز با مردم همراه باشیم.

,

حضور مردم درپای صندوق های رای، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد

, حضور مردم درپای صندوق های رای، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد, حضور مردم درپای صندوق های رای، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد,

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: امروز مردم با حضور پرشور خود درپای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

,

ماموستا "مامد کلشی نژاد" افزود: دشمنان از مدت‌ها پیش تمام سعی خود را به کار بسته بودند تا مردم را نسبت به انتخابات، دلسرد ومایوس کنند ولی امروز ملت ایران صحنه دیگری خلق کرده و با حضور پرشور خود خیال واهی دشمنان و دست نشاندگان و عمال آنها را به یاس تبدیل کردند.

,

وی ادامه داد: مشارکت پرشورمردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار بین المللی کشور، در سطح جهانی شد.

,

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه دشمنان اهداف ایران اسلامی را نشانه گرفته بودند، گفت: ولی مشارکت پرشور مردم در انتخابات، موجب استحکام هرچه بیشتر ارکان نظام شده و میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل بسته شد.

,

ماموستا کلشی نژاد اظهارداشت: همچنین این حضور به دست اندرکان و مسوولان این پیام را داد که ملت ایران با وجود مشکلات مختلف در راستای لبیک به فرامین رهبری در صحنه حاضر شدند.

,

متخلفان انتخاباتی به دادسرا معرفی می‌شوند

, متخلفان انتخاباتی به دادسرا معرفی می‌شوند, متخلفان انتخاباتی به دادسرا معرفی می‌شوند,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان انتخاباتی با برخورد جدی مواجه و در صورت لزوم به دادسرا معرفی می‌شوند.

,

علی زنجانی افزود: تاکنون برخی تخلفات انتخاباتی بسیار جزئی در برخی شعب و شهرستانها رخ داده است و با متخلفان برخورد جدی شده است.

,

وی ادامه داد: این متخلفان در صورت لزوم به دادسرا معرفی شده‌اند.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان‌غربی گفت: نحوه برگزاری انتخابات عالی بوده و میزان مشارکت مردمی نیز خوب ارزیابی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه