اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

حل مشکل معیشت اصلی‌ترین خواسته مردم از رئیس جمهور منتخب/ اصلاح نظام بانکی و مالیاتی از اولویت‌های اصلی دولت آینده باشد

حل مشکل معیشت اصلی‌ترین خواسته مردم از رئیس جمهور منتخب/ اصلاح نظام بانکی و مالیاتی از اولویت‌های اصلی دولت آینده باشد
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم باید یک تیم اقتصادی قوی و با انگیزه انتخاب کند، گفت: حل مشکل معیشت مردم و اصلاح نظام بانکی و مالیاتی کشور باید از اولویت‌های رئیس جمهور آینده باشد.
[

سید‌غنی نظری خانقاه دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره به اقدامات دولت سیزدهم در جهت حل مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: اولویت اصلی دولت آینده باید رفع مشکل معیشت و اقتصادی مردم با استفاده از تمام ظرفیت کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ,

سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال سوق داده شود

, سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال سوق داده شود,
وی ادامه داد: از رئیس جمهور آینده این انتظار را داریم تا با توجه به قوانین مصوب شده در بحث اصلاح ساختار نظام بانکی و ایجاد پایه‌های جدید مالیاتی نهایت تلاش را برای رفع این مشکلات را در اولویت اقدام‌های اجرایی خود قرار دهد تا با کنترل حجم نقدینگی و تورم، سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال حرکت کند.
,
 
,
 
,
دولت سیزدهم، تیم اقتصادی قوی و با انگیزه انتخاب کند
, دولت سیزدهم، تیم اقتصادی قوی و با انگیزه , دولت سیزدهم، تیم اقتصادی قوی و با انگیزه , انتخاب کند, انتخاب کند,
 
,
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتظار مجلس از رئیس جمهور جدید این است که مانند دولت تدبیر و امید با مجلس قهر نکند و همکاری تنگاتنگی با نمایندگان در جهت حل مشکل مردم داشته باشد و بداند که مشکلات بدون اتحاد، همدلی، همفکری و وحدت کاسته نخواهد شد.
,
 
,
نظری توضیح داد: امروز کشور پتاسیل صادرات میلیاردها دلار به کشورهای منطقه را دارد که در دولت فعلی مغفول مانده است که باید احیاء شود؛ با استفاده از این فرصت‌ها مشکلات اقتصاد حل خواهد شد و این امید را داریم که با شروع به کار دولت سیزدهم و با استفاده از یک تیم اقتصادی با انگیزه و با همکاری مجلس قدمی بزرگ برای مردم برداشته شود.
,
 
,
 
,
حل مشکل بورس، یک مطالبه عمومی است
, حل مشکل بورس، یک مطالبه عمومی است, حل مشکل بورس، یک مطالبه عمومی است,
 
,
وی با اشاره به مشکلات بورس و زیان مردم دعوت شده به آن، گفت: حل مشکل بازار سرمایه امروز به یک مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شده است. افراد زیادی از جمعیت کشور برای مشارکت در تولید و به دعوت دولت فعلی به بازار سهام روی آورده‌اند که دچار زیان‌های شدیدی شدند.
,
 
,
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم زیان دیده انتظار دارند روند عملکرد بورس منطقی، اقتصادی و مثبت شود و رئیس جمهور بعدی باید برخورد جدی با حقوقی‌های متخلف بازار سرمایه را مدنظر داشته باشد و این مطالبه را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
,
 
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه