اخبار داغ

یادداشت؛

۸ سال منتظر بودیم

۸ سال منتظر بودیم
کافیست تاریخ را ورق بزنیم تا بینیم که کشور ما از کجا به کجا رسیده است. چه زحمت هایی کشیده شده و چه خون هایی ریخته شده تا زیر سایه امنیت ملی، مردم در انتخابات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی حسینی، روزنامه نگار در یادداشتی نوشت: انتخابات مظهر مردم سالاری در ایران عزیز ماست. این را هر کسی که از شرایط منطقه و جهان آگاه هست و با تاریخ ایران آشنایی دارد، می داند و قطعا خدا را شکر می کند و مدیون آنانی است که برای این مردم سالاری دینی در کشور ما زحمت کشیده اند.

کافیست تاریخ را ورق بزنیم تا بینیم که کشور ما از کجا به کجا رسیده است. چه زحمت هایی کشیده شده و چه خون هایی ریخته شده تا زیر سایه امنیت ملی، مردم در انتخابات شرکت  کنند. روزی در همین کشور مجلس را به توپ بستند، سال ها برای سرنوشت این ملت از خارج از کشور تصمیم می‌گرفتند اما امروز این خود مردم هستند که سرنوشت خود را انتخاب می کنند.

اگر به انتخاب های چندین دوره انتخابات اخیر نگاه کنیم، می بینیم که سلایق انتخاب ها متفاوت است. از جریان های فکری متفاوتی مسئولانی در این انتخابات ها انتخاب شده اند و دیده ایم که نتایجی هم داشته اند. گاهی نتایج خوب و گاهی هم نتایج بد و گاهی هم ویران کننده. اما‌ همه این ها انتخاب مردم است و باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم.

سال ۹۲ که کاندیدای کمتر شناخته شده ای به نام "روحانی" رای آورد، بنده و خیلی از هم فکران من می دانستیم که دولت او از سرعت حرکت کشور می‌کاهد. این را همه در ۸ سال دولتش دیدند و همه با پوست و گوشت و استخوان درک کردند که دولت روحانی نه تنها در بسیاری از حوزه ها کمکی نکرد، بلکه دردی هم اضافه کرد.

حالا ۸ سال گذشته و رئیس جمهوری جدید انتخاب شده است. به طور قابل توجهی آرای کاندیدای هم فکر دولت روحانی پایین بود و آرای رئیس جمهور منتخب نسبت به دوره گذشته بالا رفته است؛ آرای حضرت آیت الله رئیسی در این دوره نسبت به دوره گذشته رشد قابل توجهی دارد که این نشان دهنده این است که مردم خدمت را می بینند و خادم را به خوبی شناخته اند.

حالا ۸ سال از سال ۹۲ گذشته است. ما منتظر این روزها بودیم. منتظر بودیم تا از طریق صندوق رای کاندیدای انقلابی را انتخاب کنیم. منتظر بودیم تا از طریق صندوق رای حرف خود را بزنیم. منتظر بودیم تا از طریق صندوق رای کار دولت روحانی را به اتمام برسانیم. تاکید ما بر صندوق رای است چون برای این صندوق رای ملت ایران خون داده است.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه