اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه دیگری برای تثبیت نظام آفریدند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه دیگری برای تثبیت نظام آفریدند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، حماسه دیگری برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و دشمن را برای چندمین بار مایوس کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور مردم در صحنه، لازمه جمهوریت، اقتدار و مشارکت در حقوق شهروندی برای تعیین سرنوشت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شنبه بعد از انتخابات، روز مهربانی و رفاقت است، خاطرنشان کرد: تا جمعه، روز رقابت بود اما بعد از آن، روز رفاقت و مهربانی است.

,

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه ملت، پیروز انتخابات است تصریح کرد: کسانی که رای دادند، پیروز هستند چه آن‌هایی که نامزد مورد نظرشان اکثریت آرا را کسب کرده و چه آن‌هایی که نامزد مورد نظرشان، اکثریت آرا را به دست نیاورده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان به‌خصوص آمریکا، اسرائیل، سعودی، منافقین و معاندین گفت: تمام تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های خود، ایجاد یاس در بین مردم، سیاه‌نمایی و زیر سوال بودن نظام بود.

,

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از نظر بین‌المللی این مساله را نشان داد که مردم، پشتیبان انقلاب، علاقه‌مند به نظام و سربلندی نظام هستند.

,

آیت‌اله خاتمی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه آن‌هایی که در قرن 21 به صورت قبیله‌ای اداره می‌شوند و تفاوتی بین صندوق رای و صندوق میوه قائل نیستند، تبلیغ می‌کنند که آزادی و دموکراسی در ایران وجود ندارد، اظهار داشت: این کشورها در حالی که بوی انتخاب را استشمام نکرده‌اند، تبلیغ می‌کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران و مردم زنجان مانند همیشه احساس مسئولیت کردند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، حماسه دیگری برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و دشمن را برای چندمین بار مایوس کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خوشبختی دیگر این بود که سلاله حضرت زهرا(س) و شخصیتی که طولانی‌ترین و درخشان‌ترین سابقه در عرصه قضایی را دارد در راس امور اجرایی کشور قرار گرفته است.

,

وی ضمن قدردانی از تمام عوامل و برگزارکنندگان انتخابات از نیروهای اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی تا نیروهای زحمتکش شهرداری، خاطرنشان کرد: اینکه نامزدهایی که اکثریت آرا را کسب نکرده بودند، صبح امروز به منتخب ملت تبریک گفتند نیز جای تشکر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه