اخبار داغ

ظهر امروز مطرح شد؛

ناگفته‌های معاون استاندار در نشست شورای تامین شهرستان بویراحمد/ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

ناگفته‌های معاون استاندار در نشست شورای تامین شهرستان بویراحمد/ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
جمالی گفت: اگر تندی صحبتی از ما شنیدید قصد و غرض خاصی نداشتیم و نداریم؛ دوست داریم جمعا بتوانیم منشا خدمات خوبی برای جامعه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بویراحمد ضمن تبریک دهه کرامت گفت: این حماسه بزرگ را خدمت ملت بزرگ  ایران، مقام معظم رهبری  تبریک عرض می کنم شاهد مشارکت حداکثری در این موقعیت بسیار حساس بودیم که دنیا چشمش به انتخابات ما و چگونگی مشارکت مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 وی ادامه داد: خدمت رئیس جمهور منتخب مردم، آیت الله رئیسی تبریک عرض می کنیم و آروزی سلامتی و موفقیت روز افزون برای ایشان داریم که در راستای خدمت به مردم نجیب و وفادار به ایران و در راستای رضایت خداوند متعال موفق و موید باشند.
,
 
,
 معاون استاندار تصریح کرد: امروز جشن ملی مردم ایران و روز یاس و ناامیدی دشمنان نظام است، همه ما و همه مردم ایران شاهد بودیم که از سال های گذشته  هزینه هایی را دشمنان انقلاب بر ایران اسلامی تحمیل کرده اند.
,
 
,
جمالی ادامه داد: مسئله پست های کشور مخصوصا پست های اجرایی که بعد از مقام معظم رهبری بالاترین  پست کشور پست مدیریت ارشد اجرایی است زیبایی این نظام در تنوع و تکثر ان است، اینکه به همه افکار و اندیشه های پایبند به نظام میدان داده می شود، ان‌شالله همه با نیت خالص باشیم  اگر نیت خالص باشد اجرمان را خداوند می دهد.
,
 
,
وی به اهمیت این انتخابات اشاره کرد و گفت: در حین کار ممکن است گاهی افراد تند شوند، من خودم صبر و حوصله زیادی دارم آنقدر پایمان به سنگ خورده است یاد گرفته ایم کمی با تعامل عقلانی تری برخورد کنیم وظیفه مان هم همین است، در عملیات ها ی مختلف  به ویژه در انتخابات  خیلی جدی برخورد می کنم.
,
 
,
معاون استاندار ادامه داد: یکی از آفاتی که در گروه های سیاسی این ممکلت وجود دارد این است که ظرفیت های ما محدود است و وسیع نیست باید ظرفیت سازی کنیم، یعنی تحمل پذیرش و یا شنیدن افکار مقابل را هم داشته باشیم پدر کشتگی که نیست تجارب افکار است.
,
 
,
جمالی عنوان کرد:  ممکن است هر فرد از یک زاویه ای  نگاه کند اما هدف یکی است، باید این ظرفیت سازی را در امورات سیاسی همه ما داشته باشیم با توجه به گرایش و سلیق مختلف هدف خدمت به نظام و حاکمیت باشد و ولایت را به عنوان محور اصلی پذیرفته باشیم مشکل خاصی نیست.
,
 
,
وی بیان کرد: اگر تندی صحبتی از ما شنیدید بینی و بین الله قصد و غرض خاصی نداشتیم و نداریم و دوست داریم جمعا بتوانیم منشا خدمت خوبی برای جامعه باشیم.
,
 
,
جمالی خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: اقای فرماندار روی این قضایا به دل نگیرید ممکن است افراد مختلف فکری اندیشه ای کنند ولی ما شما را می شناسیم بقیه را هم می شناسیم، با اقای استاندار هم صحبت کردم مشکلی نیست، برای ما فرقی نمی کند چه کسی شورای شهر شود، دوست داشتیم انتخابات از این همین هم بی حاشیه تر برگزار شود با توجه به تجربیاتی که داریم و خودم نیز داشته ام شاهد و ناظر مسائل هستم و خوشحالیم که هزینه ها خیلی کم شده است.
,
 
,
جمالی بیان کرد: من اکنون در حالی خدمت شما صحبت می کنم که 9 روز پیش 35 سال خدمت  من تمام شد اگر حیاطی باقی بود به زندگی و بچه هایمان برسیم برای این نظام هزینه دادیم دلمان می سوزد، دوست دارم کسانی بعد از ماها بیایند که به مراتب بهتر از ماها باشند، ما نیز می گوییم هرچه نظارت ها بیشتر باشد به صلاح نزدیک تر است انتخابات شوراها سیستمی بوده و ثبت شده است، با اقتدار آمار را اعلام کنید آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است، مهم این است خداوند شاهد و ناظر بر گفتار و اعمال ماست.
,
 
,
وی افزود: اگر جایی هم اشکالی بوده باید شهامت عذرخواهی را داشته باشیم و نیت ما این نبوده است و اقرار به اشتباه افت شخصیتی نیست تکریم شخصیت است، دولت آقای روحانی نیز در این 45 روز تا آخرین لحظه مصمم در جهت خدمت به مردم وظیفه اش این است کار کند و امدیوار هستیم دولت جدید راه های گشایش برایش بیشتر و بیشتر ایجاد شود چرا که ما افتخارمان این است سرنوشتمان به سرنوشت این نظام گره خورده است، عاقل باشیم باید در جهت همدلی درون کشور کار کنیم و باعث ناامیدی دشمنان می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه