اخبار داغ

سراجی:

ایران در گروه مرگ جام جهانی قرار دارد/افرادی که فوتسال را به این روز انداختند حالا مدعی شده اند

ایران در گروه مرگ جام جهانی قرار دارد/افرادی که فوتسال را به این روز انداختند حالا مدعی شده اند
رئیس کمیته فوتسال گفت: ایران در گروه مرگ جام جهانی فوتسال قرار دارد و آمادگی صعود به مرحله حذفی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سراجی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این چهارمین اردوی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی لیتوانی است. برنامه‌های منظمی انجام شده و در بین اردوی سوم و چهارم تیم ملی دو سه اقدام جامع انجام شده است که یکی از آنها اقدام خوب سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در زمان مورد نظر تیم ملی بوده است. از مدیران عامل باشگاه‌ها و تمامی‌ باشگاه‌ها و دست اندرکارانی که به فوتسال کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: نیاز داشتیم که بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند و اکنون ملی‌پوشان تکلیفشان مشخص است و اینکه چه قراردادی را با چه شرایط دارند هم معلوم است و اکنون با تمرکز در تیم ملی حضور دارند. اقدام دیگر هم تزریق واکسن کووید 19 بود که واکسن مناسبی با هماهنگی وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان تزریق شد. این هم یکی از پارامترهای مهم است، زیرا کشورهای خارجی که میزبان ما هستند در مورد واکسینه بودن و تست کرونای بازیکنان نگرانی دارند که با تزریق این واکسن بخش اعظمی از این نگرانی منتفی می‌شود.
,
 
,
سراجی در مورد تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی عنوان کرد: در گروه سختی قرار داریم. تیم ملی ما در حال آماده شدن است تا از این مرحله عبور کند و به چشم‌اندازی که موردنظر ما است خیز بردارد. در گروهمان آرژانتین قهرمان جهان حضور دارد. تیم ملی کشورمان هم که در رده سوم جهانی است. آمریکا هم مدتی ناشناخته بود و بعد از چند سالی که از این تیم خبری نبود دوباره بازگشته و قطعا آماده است که شرایط خوبی را تجربه کند. صربستان هم یکی از تیم‌های قدرتمند است. درواقع گروه ما گروه مرگ است و تیم ملی ما آمادگی دارد از این مرحله صعود کند و بازی‌های جذابی را به نمایش بگذارد.
,
 
,
رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه در فدراسیون قبلی توجه زیادی به فوتسال نمی‌شد و ملی‌پوشان فوتسال معوقاتی داشتند و از این شرایط گلایه داشتند گفت: خدا را شکر در هیأت رئیسه جدید تصمیم جدی این است که به همه تیم‌ها از جمله فوتسال توجه شود و من به همین دلیل از هیأت رئیسه فدراسیون و شخص عزیزی خادم تشکر کرده اما یک بار دیگر این تشکر را تکرار می‌کنم. معوقات در حال پرداخت شدن است و قراردادها نیز در حال انعقاد، کادر فنی تیم ملی با تمرکز و آرامش مضاعف به فعالیت خود مشغول است.
,
 
,
سراجی در مورد اینکه تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کشورمان بدون اسپانسر هستند، خاطرنشان کرد: در بسته اقتصادی که فدراسیون در دست طراحی و اجرا دارد، تیم ملی فوتسال هم مورد توجه قرار گرفته و هیأت رئیسه از این بسته اقتصادی رونمایی خواهد کرد که در این بسته منابع زیاد مالی تامین خواهد شد و فوتسال هم به طور مناسب از آن برخوردار خواهد بود.
,
 
,
رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی پیشکسوتان فوتسال به حضور شما در کمیته فوتسال معترض بودند و اکنون هم تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی جام جهانی می‌شود، گفت: شما دو سؤال مطرح کردید؛ اول اینکه برخی پیشکسوتان به زعم شما گلایه‌هایی را در مورد بنده دارند و دومین سؤال شما هم این است که تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی جام جهانی می‌شود. من ابتدا کدام را پاسخ بدهم؟ در مورد پاسخ سؤال اولتان باید بگویم نمی‌دانم چرا علاقمندید حاشیه‌های بیهوده فوتسال را دوباره زنده کنید، در حالی که بسیاری از پیشکسوتان فوتسال با بنده تماس گرفتند و ضمن تبریک اعلام آمادگی کردند که در فوتسال به ما کمک کنند. جلسات متعددی هم با آنها داشته‌ام، اما آن تعدادی که به نظر شما نگران و ناراحتند، باید بپرسید از چه چیزی ناراحتند و چه چیزی آنها را نگران کرده، برخی در انتخابات فوتسال شکست خورده‌اند. و انتظار است عموم مسائل را در نظر گرفته شود. شخص خاصی که عملکردش مشخص است و در کمیته‌های متعدد مسئولیت داشته است و باید از آن ها مطالبه گری کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر جای شما بودم سؤالم را این گونه مطرح می‌کردم؛ آنها که در فدراسیون پیشین نقش‌آفرینی کردند و با شرایط سخت فدراسیون را تحویل دادند، حساب‌های مسدود شده، ساختمان از دست رفته و... افرادی که مسئولیت‌هایی در حوزه اقتصادی داشتند اکنون مدعی شده‌اند. چرا شما فکر نمی‌کنید که تیم ملی در این مقطع نیاز به آرامش دارد و بهتر است که از آنها مطالبه‌گری کنید.
,
 
,
رئیس کمیته فوتسال با اشاره به اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی جام جهانی نخواهد شد، گفت: ما تا ماه شهریور فرصت داریم. تاکنون 4 اردو برگزار کردیم. تیم ما برنامه دارد و به زودی بازی‌های تدارکاتی هم برگزار خواهد کرد. بعد از مشخص شدن قرعه‌کشی هم بازی‌های متناسب انجام داده‌ایم و با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال کشور بازی‌های مناسب‌ترین برای تیم ملی در نظر خواهیم گرفت. بازی‌های تدارکاتی در دست بررسی هستند.
,
 
,
وی در مورد رده‌بندی فوتسال و حضور در ژاپن افزود: بحث تحریم و البته کووید 19 البته مهم است. کشور ژاپن با توجه به اینکه میزبان المپیک هم هست، شرایط سخت‌گیرانه‌ای را برای سفر به این کشور در نظر گرفته است و دولت ژاپن باید تایید نهایی را انجام بدهد و پیگیری‌ها در حال انجام است. اگر موضوع کووید19 را کنار بگذاریم، می‌توانیم به این موضوع توجه کنیم که بازی‌های تدارکاتی تیم ملی متناسب با رقبای ما در نظر گرفته شده است. مثلا با توجه به هم‌گروهی با صربستان ما بازی با بلاروس را انتخاب کرده‌ایم. با برنامه‌هایی که در کمیته فوتسال در نظر گرفته شده، تیم ملی با بالاترین سطح آمادگی عازم مسابقات جام جهانی خواهد شد.
,
 
,
گفتنی است، در پایان این مصاحبه خبرنگار خبرگزاری فارس نیز توضیحات خود را در مورد سوالش به رئیس کمیته فوتسال ارائه و تاکید کرد که خبرگزاری فارس، حامی تیم ملی است و از شخص خاصی حمایت نمی‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه