اخبار داغ

باوجود کارشکنی‌ها رکوردی تاریخی ثبت کردیم؛

سلطانی‌فر: تیم ملی فوتبال برای صعود باید از سد ۲ تیم بزرگ آسیا بگذرد/ تا آخرین لحظه از کاروان‌های المپیک و پارالمپیک پشتیبانی می‌کنیم

سلطانی‌فر: تیم ملی فوتبال برای صعود باید از سد ۲ تیم بزرگ آسیا بگذرد/ تا آخرین لحظه از کاروان‌های المپیک و پارالمپیک پشتیبانی می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دویست وهشتاد سومین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران در این انتخابات، حماسه دیگری در راستای حمایت‌های‌شان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: به سید ابراهیم رئیسی تبریک می‌گویم و امیدوارم با تجربه، اطلاعات ، درایت و تسلطی که به مسائل اجرایی، قضایی و سیاسی کشور دارد، بتواند یک دوره بسیار موفق را در مسیر توسعه کشور و حل مشکلاتی که در اثر تحریم های ناعادلانه و شیوع بیماری های کرونا به جا مانده و در مسیر حل شدن قرار گرفته است، داشته باشد.
,
وی برگزاری انتخابات با کمترین مشکل امنیتی ، انتظامی واجرایی را ستایش کرد و اظهار داشت: در تعدادی از شعبه های اخذ رای، مردم تا ساعت ٤ بامداد حضور داشتند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و این مشارکت واقعا افتخارآمیز است. در حالی که مردم به دلیل مشکلاتی که در اثر تحریم بوجود آمده با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی در دوران شیوع ویروس کرونا هم قرار داریم، با این حال حضور بسیار ارزشمند و افتخار آمیزی برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آمد.
,
سلطانی‌فر با اشاره به حضور خانواده بزرگ ورزش و جامعه دو میلیون نفری سازمان های مردم نهاد جوانان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این مشارکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مجموعه ورزش وجوانان آمادگی دارد تا دولت جدید را برای هر چه بهتر حل کردن مسائل ورزش و جوانان و تسریع حرکت توسعه ورزش کشور و مسائل مرتبط با جوانان یاری رساند.
,
وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی‌های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و توضیح داد: با وجود کارشکنی‌ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادرفنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر ٤ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.
,
وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود موفقیت‌آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز ٢٨ خردادماه بسیار مهم و مثمرثمر بود.
,
وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ، بازیکنان و کادر فنی به خاطر 4 پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریور ماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.
,
سلطانی‌فر در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را درخصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و عنوان کرد: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.
,
وی با تاکید بر اینکه برای رویارویایی با تیم های قدر تمند مرحله بعد بایستی تیم ملی فوتبال از آمادگی کامل برخوردار باشد، گفت: در مرحله قبلی فوتبالیست‌های کشورمان با شکست تیم عراق پس از 11 سال و شکست بحرین در خاک خودش برای اولین بار یک رکورد تاریخی بر جای گذاشتندکه ان‌شالله این تیم با کسب موفقیت در مراحل مختلف بتواند به نتایج خوبی دست پیداکند.
,
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بازی‌های المپیک و پارالمپیک و حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا بازی‌های المپیک توکیو 33 روز باقی مانده است و ما تا جایی که امکان پذیر یوده برای حمایت از ملی پوشان مان دراین رویداد اعتبارات را زودتر پرداخت و تا چند روز آینده تخصیص‌های دیگرمان را هم اخذ خواهیم کرد تا تدارکات لازم برای تیم‌های مختلف ورزشی و فدراسیون‌ها را فراهم آوریم.
,
سلطانی‌فر خطاب به معاونان حاضر در جلسه تاکید کرد: اگرچه آغاز بازی های المپیک وپارالمپیک با جابه جایی دولت مصادف است، اما وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش و پشتیبانی خود را از کاروان اعزامی خواهد داشت تا ملی‌پوشان کشورمان که در این رقابت‌ها حضور دارند،بتواند بهترین نتیجه را کسب کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه