اخبار داغ

کشتی فرنگی جام وهبی امره| ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز برای ایران در روز نخست

کشتی فرنگی جام وهبی امره| ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز برای ایران در روز نخست
نمایندگان کشورمان به ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز برای ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جام وهبی امره در ترکیه دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات رده بندی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه عصر امروز در شهر استانبول برگزار شد که سجاد عباس پور و محمدرضا مختاری در اوزان 55 و 72 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد، میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد نیز در اوزان 63 و 72 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در وزن 55 کیلوگرم ، رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه 3 نفره برگزار شد که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در دیدار دوم نیز پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پویا دادمرز نیز مقابل  گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند. عباس پور در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. دادمرز نیز صاحب مدال نقره شد.
,
 
,
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سلیمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مهمت جکر از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. دلخانی در دیدار رده بندی مقابل دیگر حریف ترک به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد. محمد نوربخش دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف آسخات محمدعلی اف از قزاقستان به پیروزی رسید اما در کشتی دوم با نتیجه 10 بر 9 مغلوب حریف ترک خود شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست اوزیل از کشور ترکیه را مغلوب کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که مختاری با نتیجه 2 بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر حریفی از کشور روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مختاری در دیدار پایانی با نتیجه 8 بر صفر مورات داق از کشور ترکیه  را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. کاویانی نژاد نیز با توجه به حاضر نشدن حریفش در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف روس خود گذشت و صاحب مدال برنز شد.
,
 
,
در وزن 82 کیلوگرم در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه شکست خورد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت اما در این دیدار نیز با نتیجه 3 بر یک به حریف ترکیه ای باخت و پنجم شد. رسول گرمسیری نیز در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت
,
 
,
در مسابقات پنج وزن دوم نیز حسین اسدی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد
,
 
,
مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم فردا (یکشنبه) برگزار می شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه