اخبار داغ

هندبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی مس بر نماینده عربستان/ پایان کار کرمانی‌ها با رتبه پنجم

هندبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی مس بر نماینده عربستان/ پایان کار کرمانی‌ها با رتبه پنجم
صنعت مس کرمان با شکست نماینده عربستان عنوان پنجمی مسابقات هندبال باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صنعت مس کرمان با شکست نماینده عربستان عنوان پنجمی مسابقات هندبال باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از ساعت 16:30 به وقت تهران در مرحله رده بندی مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا مضر عربستان و صنعت مس کرمان، تیم های سوم گروه یک و دو، به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یک رقابت جذاب و نفسگیر، صنعت مس با پیروزی در این دیدار در جایگاه پنجم این دوره از مسابقات ایستاد.
,
صنعت مس که با بدشانسی از رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها بازمانده بود، در نیمه اول با مضر عربستان در نتیجه 16 مساوی کرد اما در نیمه دوم با انسجام خط دفاعی و عکس العمل های فوق العاده سعید برهانی، دروازه بان این تیم و همچنین حملات موفق افشین صادقی، موفق شد 32 بر 29 نماینده عربستان را شکست دهد.
,
افشین صادقی در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.
,
پیش از این مسابقه الوحده با نتیجه 39 بر 32 السالمیه را شکست داد و عنوان هفتمی را به دست آورد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با شکست المالیق ازبکستان نهم شد.
,
از ساعتی دیگر در مسابقات نیمه نهایی برای مشخص شدن تیم های راه یافته به فینال این مسابقات، العربی قطر با الکویت کویت دیدار می کند و الدوحیل قطر، النجمه بحرین را پیش رو دارد.
,
بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 31 خرداد ماه با معرفی تیم قهرمان، به پایان می رسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه