اخبار داغ

با صدور پیامی؛

دبیر کل حزب الله پیروزی ابراهیم رییسی در انتخابات را تبریک گفت/ مقاومت شما را پشتوانه خود می‌بیند

دبیر کل حزب الله پیروزی ابراهیم رییسی در انتخابات را تبریک گفت/ مقاومت شما را پشتوانه خود می‌بیند
دبیر کل حزب الله لبنان با صدور پیامی انتخاب سیدابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله پیام تبریکی برای «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» فرستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در پیام مذکور آمده است: این پیروزی بزرگ و انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور در این مرحله از تاریخ حساس ایران را تبریک می‌گویم.
,
 
,
نصرالله سپس تصریح کرد: پیروزی شما امید ملت ایران و ملت‌های منطقه برای آینده و قدرت مقابله با چالش‌ها را زنده کرد.
,
 
,
دبیرکل حزب‌الله در این پیام افزود، رزمندگان مقاومت و آزادگان شما را دژ و پشتوانه‌ای قوی در مقابله علیه تجاوزگران می‌دانند.
,
 
,
دیروز (شنبه) بسیاری از کشورها، شخصیت‌ها و جنبش‌های مقاومتی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.
,
 
,
از جمله، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را نمونه موفق دموکراسی دانست.
,
 
,
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ هم در پیامی ضمن تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای او توفیق و ثابت‌قدمی در این مسیر را مسألت کرد. (جزئیات بیشتر)
,
 
,
۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و ۱۳۳ کشور خارجی برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور برگزار شد و براساس اعلام وزارت کشور، سیدابراهیم رئیسی با کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار رای پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه