اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

شکست پروژه تحریم انتخابات/ مردم بین عملکردها و اصل نظام اسلامی تفکیک قائل شدند

شکست پروژه تحریم انتخابات/ مردم بین عملکردها و اصل نظام اسلامی تفکیک قائل شدند
محسن صادقی گفت: مردم با این حضور باشکوه نشان دادند که بین عملکردها و اصل نظام اسلامی و ایران، تفکیک قائل شدند؛ در حقیقت حرف مردم آن بود که گلایه هست اما می‌آییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه مردم ما با این حضور پرشور خود این پیام را به دنیا مخابره کردند که ایران اسلامی جهت‌دار و زنده است و مردم ما پای این انقلاب و ایران ایستاده‌اند افزود: مردم ما نشان دادند که در سرنوشت خود مشارکت جدی داشته و توجهی به یاوه‌گویی‌های دشمنان ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محسن صادقی ادامه داد: مردم با این حضور باشکوه نشان دادند که بین عملکردها و اصل نظام اسلامی و ایران، تفکیک قائل شدند؛ در حقیقت حرف مردم آن بود که گلایه هست اما می‌آییم.

,

وی افزود: یکی از نکات مهم انتخابات ۲۸ خرداد؛ یقیناً شکست پروژه تحریم انتخابات بود، از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست، اما روسیاهی برای کسانی ماند که در داخل کشور به اشکال مختلف پروژه تحریم انتخابات را در پیش گرفتند.

,

این کارشناس تصریح کرد: نمی‌توان نقش و تأثیر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان و دنباله‌های داخلی آنان را برای نا امیدسازی مردم نادیده گرفت؛ اما در امواج سنگین تبلیغات و القائات منفی، باز مردم مسیر علاقه به ایران اسلامی و راه امید به بهبودی شرایط را در پیش گرفتند که حقیقتاً مایه شگفتی است.

,

صادقی گفت: حالا اما انتخابات سپری شده و با پایان رقابت‌ها، فصل خدمت‌رسانی و آغاز همدلی برای یک دوره پرکار شروع شده است. شرایط کشور و اقتصاد و معیشت مردم طوری است که یک روز را نباید برای حل مسائل کشور و مردم از دست داد.

,

وی ادامه داد: مسئولان باید شکرگزار غیرت مردمی که همواره پای کار انقلاب ایستانده اند، بوده و در جهت حل مشکلات و بازگرداندن امید به دل های مردم بکوشند.

,

این کارشناس با بیان اینکه معیشت، مسکن و اشتغال باید راس برنامه های دولت آینده باشد، افزود: اگر این سه مهم مرتفع شود قسمت زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

,

صادقی گفت: بسیاری از مردم خصوصا جوانان شغل و یا امنیت شغلی ندارند. اگر شغلی نباشد یا با درآمد اندک باشد هم معیشت و زندگی دشوار می شود و هم ساخت مسکن غیر ممکن؛ لذا باید این سه مساله مهم در رأس امور دولت آینده باشد.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند؛ امید مردمِ همیشه در صحنه به روزهای بهتر تقویت و امید دشمنان از لطمه زدن به کشور قطع و ریشه مفاسد اقتصادی خشکانده شود و این دولت به دولت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه