اخبار داغ

مردم برای ورزشکاران ایران دعا کنند؛

سعیدی: پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ در ستاد عالی بازی‌ها تعیین می‌شود/ حدادی پس از دورۀ فیزیوتراپی شانس حضور در توکیو را دارد

سعیدی: پرچم‌دار کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ در ستاد عالی بازی‌ها تعیین می‌شود/ حدادی پس از دورۀ فیزیوتراپی شانس حضور در توکیو را دارد
دبیرکل کمیتۀ ملی المپیک گفت: حدادی سهمیه گرفته و در صورت اعلام آمادگی هیچ معنی برای حضور در المپیک نخواهد داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیتۀ ملی المپیک در خصوص رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو، عنوان داشت: کار انجام شده و در مرحله دوخت لباس هستیم. فردا آخرین مرحله سایزگیری برای پوشاک رسمی رژه است.  منابع مالی تامین و واکسیناسیون انجام شده است. با همدلی کار را جلو می‌بریم و مشکلی نیست. پرچمدار هم هفته بعد در ستاد عالی مشخص خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره کارهای فرهنگی المپیک خاطرنشان کرد: بیلبوردهایی در شهر تهران برای معرفی کاروان نصب خواهد شد؛ در این خصوص با استان‌ها هم صحبت‌هایی انجام شده تا اقداماتی صورت بگیرد.
,
 
,
سعیدی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره اینکه آیا به حضور احسان حدادی در المپیک امیدی هست، خاطرنشان کرد:  فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که او بعد از فیزیوتراپی می‌تواند در المپیک شرکت کند. این دیگر به توانایی او بستگی دارد. مردم دعا کنند ورزشکارانی که ۴ سال زحمت کشیده و برخی آسیب دیده و دچار کرونا شده‌اند، در سلامت کامل راهی توکیو شوند.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا احتمال حضور حدادی ضعیف است یا شرایط مدال را دارد، اظهار داشت: حدادی سهمیه گرفته و در صورت اعلام آمادگی هیچ معنی برای حضور در المپیک نخواهد داشت. میزان آمادگی او را کادر فنی و فدراسیون باید اعلام کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه