اخبار داغ

با لغو ممنوعیت کرونایی کلید خورد؛

برقراری مجدد پروازها به پاکستان/ از سرگیری پروازهای فرانسه

برقراری مجدد پروازها به پاکستان/ از سرگیری پروازهای فرانسه
پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی به فرودگاه‌های پاریس و کراچی از سر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمهوری اسلامی ایران (هما)، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرواز روزهای دوشنبه به مقصد پاریس از ۷ تیرماه سال جاری (۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۱) آغاز شده و تا ۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس برنامه پروازی، پرواز ۷۳۳ روزهای دوشنبه، ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه بامداد از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه پاریس می‌شود.
,
 
,
بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه روزهای سه‌شنبه در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند.
,
 
,
همچنین با رفع تعلیق پرواز به مقصد کشور فرانسه و صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، یک پرواز برای روز جمعه ۴ تیرماه (۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.
,
 
,
این پرواز با شماره پرواز ۷۳۳ در ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شارل دوگل می‌شود.
,
 
,
این پرواز در همان روز در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.
,
 
,
همچنین با خروج کشور پاکستان از لیست کشورهای پر خطر مرزی و صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای هما به فرودگاه کراچی به صورت برنامه‌ای ادامه خواهد داشت.
,
 
,
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در برنامه تابستانی خود، زمان پروازهای هفتگی کراچی را به دو هفته یک بار تغییر داد که این تغییر تا ۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
,
 
,
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پرواز هما به مقصد فرودگاه کراچی در روز ۳ تیرماه سال جاری (۲۴ ژوئن) با شماره پرواز ۸۱۲ در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ذه) انجام می‌شود.
,
 
,
بازگشت این پرواز در همان روز با پرواز شماره ۸۱۳ در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه کراچی پرواز و در ساعت ۱۶ وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه