اخبار داغ

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

جریان برانداز به اهداف خودش در انتخابات ۱۴۰۰ نرسید/ حضور مردم پای صندوق رأی نشان از رشد سیاسی است

جریان برانداز به اهداف خودش در انتخابات ۱۴۰۰ نرسید/ حضور مردم پای صندوق رأی نشان از رشد سیاسی است
آصفری با بیان اینکه جریان برانداز به اهداف خودش در انتخابات ۱۴۰۰ نرسید گفت: انتخابات پیامی داشت برای کسانی که ملت ایران را تحریم اقتصادی کردند مبنی بر اینکه مردم علیرغم فشارهای دشمن پایبند به نظام و کشور و انقلاب خودشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح‌توس اظهار کرد: علیرغم پروپاگاندای رسانه‌ای که شبکه‌های بیگانه و معاند علیه نظام اسلامی از چندین ماه پیش طراحی کرده بودند تا مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند و انتخابات را تحریم کرده بودند اما مردم با حضور پرشور خود پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس ,

وی با اشاره به پیگیری تحریم انتخابات از سوی جریانات مخالف داخل کشور باتوجه به شرایط اقتصادی کشور از جمله تورم، گرانی و بیکاری افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رأی خوب و چشمگیر بود و جریان برانداز نتوانست به اهداف خودش برسد.

,

این نماینده مجلس با توجه به پویش‌های رسانه‌ای مانند «رأی بی رأی» توسط دشمن و عاملان تحریم کشور گفت: هر چه دولت با پشتوانه مردمی بیشتری انتخاب شود مطمئنا می‌تواند قدرت بیشتری در مطالبه‌گری حقوق مردم در صحنه‌های بین‌الملل داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات به قدرت‌های جهانی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است، گفت: این مهم پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را به اثبات می‌رساند.

,

آصفری ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ پیامی داشت برای کسانی که ملت ایران را تحریم اقتصادی کردند و کسانی که انتخابات را تحریم کردند مبنی بر اینکه مردم علیرغم فشارهای دشمن پایبند به نظام و کشور و انقلاب خودشان هستند.

,

وی افزود: پیام انتخابات برای دولت منتخب این است که باید کمر همت را ببندد و ناامیدی که ناشی از کم‌کاری دولت گذشته ایجاد شده را رفع کند و امید و دلگرمی را برای مردم به ارمغان آورد و مشکلات اقتصادی از جمله تورم و بیکاری جوانان را حل کند.

,

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها این انتخابات را نشان دهنده رشد سیاسی بالای مردم دانست و تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی پشتوانه مهمی برای کشور است و کسی نمی‌تواند این پیروزی را به نفع خودش مصادره کند بلکه مردم به خاطر نظام و انقلاب پای صندوق آمدند که قطعا نشان از رشد سیاسی مردم است.

,

وی افزود: همه جریان ها و تفکرات باید در راستای خدمت بیشتر به مردم، دولت جدید را کمک و همکاری کنند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم مرتفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه