اخبار داغ

نویسنده و کارگردان تئاتر:

هنرمندان از بی‌مهری مسئولین رنج می‌برند

هنرمندان از بی‌مهری مسئولین رنج می‌برند
یک تله تئاتر کودک به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی در شبکه های مجازی به مناسبت دهه کرامت در حال پخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تله تئاتر کودک "الاغ جان خوشبخت" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی در شبکه های مجازی به مناسبت دهه کرامت در حال پخش است.

این اثر به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری مهردستان نیل ( تیم  تولید کننده حرفه ای و با سابقه تئاتر های کودک ) از مورخه ۲۸ خرداد در حال اجرا است.

نویسنده و کارگردان اثر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: با توجه به شرایط کرونا و عدم حمایت مالی از سوی دستگاه های فرهنگی بسیاری از هنرمندان کرجی از زمستان ۹۸ تا کنون با مشکلات معیشتی و گذران زندگی معمول روبرو هستند.

حمیدرضا نعیم حسنی  ادامه داد: باتوجه به عقب نشینی همیشگی ارشاد استان البرز مبنی بر عدم حمایت هنرمندان و شعار بی پولی و نداشتن بودجه در ۱۵ سال گذشته که موجب نا امیدی هنرمندان عرصه تئاتر می باشد و بسیاری از هنرمندان صاحب نام یا خانه نشین یا به شغل های دیگر روی آورنده اند.

وی افزود: با توجه به اختصاص بودجه قابل توجه شورای شهر و شهرداری به سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در این ارگان هم نابرابری و مشکل همیشگی عدم حمایت یا حداقل حمایت گریبان هنرمندان نمایش را گرفته و عرصه را برای تولید با کیفیت آثار تنگ کرده است.

این هنرمند استانی تصریح کرد: تله تئاتر الاغ جان خوشبخت که با همت آقای پورمحمدی معاون محترم فرهنگی سازمان و حمایت و پشتیبانی سید امیر هاشمی رییس اداره توسعه و منابع سازمان و به دستور جناب اقای کاظمینی رییس محترم سازمان فرهنگی  با حداقل بودجه در حالی به اجرا رسید که هزینه تخصیص یافته به اندازه یک سوم هزینه تولید اثر نیز پاسخ نیاز این برنامه و عوامل تولید را نمی دهد. اما باز هم قدردان حمایت این سه عزیز هستیم که باعث شد این اثر به دید عموم برسد.

نعیم حسنی گفت: با احترام خطاب به مسئولین محترم فرهنگی در کرج اعلام می دارم؛ این شهر (کرج) مستلزم حمایت در زمینه های مختلف بخصوص فرهنگ آموزش شهروندی در قشر پایه ( کودکان ) است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فراهم نمودن بستر مناسب  جهت ارتقا فرهنگ و هنر و حمایت مسئولین شهر که البته وظیفه قانونی  و  پرداخت دین ایشان به مردم کرج می باشد، کاملا الزامی است و بایستی در دستور کار شورای شهر و دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.

این تله تئاتر از کانال های سفیران فرهنگی، صفحات شهرداری کرج در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامی namayesh.koodak.karaj پخش می شود.

در زیر عکس های مربوط به این نمایش را می بینید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه