اخبار داغ

امام جمعه شهرستان لنده:

خلق این رویداد بزرگ سیاسی خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان کشید

خلق این رویداد بزرگ سیاسی خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان کشید
حجت الاسلام محمودی اصل افزود: خلق این رویداد بزرگ سیاسی، ضمن رقم زدن شوروشعف ملی، خط بطلانی بر تمام دسیسه‌ها و لجن‌پراکنی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به خلق حماسه عظیم مشارکت مردم در انتخابات گفت:حضور آگاهانه و غیرتمندانه ملت بزرگ ایران،در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، که در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت و نشان از درک بالا و بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ما دارد، مایه مباهات و افتخار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: خلق این رویداد بزرگ سیاسی،ضمن رقم زدن شوروشعف ملی، خط بطلانی بر تمام دسیسه ها و لجن پراکنی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کشید.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: نفس مسیحایی رهبر فرزانه انقلاب، هدایت و جهت دهی شهیدان اسلام بویژه حاج قاسم سلیمانی به ملت، و آگاهی های بلند مردم شریف، باعث گردید، وفاداری و حضور مقتدرانه ایرانیان همیشه سربلند را در نگاه همه رسانه ها و مردم دنیا شاهد باشیم که نتیجه آن سرور زایدالوصف دوستان و سرشکستگی بدخواهان و ضدانقلاب بود.

,

وی خاطرنشان کرد: گلایه مندی ها و مشکلات عرصه اقتصادی_معیشتی و فاصله مسئولین از مردم،هیچکدام نه تنها باعث نگردید که ملت به صحنه نیایند بلکه عزم راسخ آنها را در پاسداشت ارزشها و نزدیک شدن به قله های موفقیت بیشتر،جلوه گر کرد.

,

محمودی اصل در ادامه گفت:اینجانب ضمن ابرازتقدیر و سپاس فراوان از ملت حماسه آفرین ایران اسلامی بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و خاصه مردم و جوانان عزیز شهرستان لنده و عرض تبریک خدمت رییس جمهور منتخب و نیز منتخبین شوراهای اسلامی، از تمامی آنها تقاضامندم از هم اکنون حرکت بی وقفه خود در مسیر تبیین شده از سوی مقام عظمای ولایت دامن برکاته را آغاز و برای حل مشکلات مردم،اقدام عاجل نمایند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه