اخبار داغ

پس از دور روز از انتخابات:

اعلام نتایج شورای شهر یاسوج کار را به دادستانی کشاند/ مشکل زیر ساخت فنی دلیل تاخیر در اعلام نتایج

اعلام نتایج شورای شهر یاسوج کار را به دادستانی کشاند/ مشکل زیر ساخت فنی دلیل تاخیر در اعلام نتایج
با اعلام نشدن نتیجه انتخابات شورای شهر یاسوج کار به دستگاه قضا و دادستانی مرکز استان کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس جمعه 28 خرداد سیزدهمین انخابات ریاست جمهوری و همزمان ششمین پارلمان شهری در استان برگزار شد تا در اولین ساعات روز بعد گمانه زنی های انتخاباتی در یاسوج شروع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صبح روز شنبه لیست منتخبین اعضای شورای شهر یاسوج در فضای مجازی دست به دست شد تا بعد از چند ساعت مجید احمدی فرماندار شهرستان بویر احمد این لیست را از اساس تکذیب کند.

,

گمانه زنی های انتخاباتی در فضای مجازی کار را به جایی کشاند که تا لحظه مخابره این خبر همچنان شاهد سکوت خبری نتایج شورای شهر یاسوج از سوی فرمانداری بویراحمد هستیم و لحظه به لحظه به اعتراض های نامزدهای انتخاباتی اضافه می شود.

,

بعد از انتشار نامه سرگشاده به فرماندار بویراحمد در فضای مجازی و منتصب به برخی از کاندیداهای شورای شهر یاسوج  تماس تلفنیی با مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و دادستان ملک حسینی داشتیم تا از کم و کیف وضعیت اعلام نتایج و اعتراض برخی از نامزدهای شورای شهر با خبر شویم.

,

فتاح محمدی در این گفتگو ابراز داشت: فرمانداری بویراحمد باید نتایج را به اطلاع مردم برساند و بعد از جمع بندی اگر دستور رئیس ستاد انتخابات استان باشد ما نیز می توانیم آن نتیجه را اعلام کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه تعدادی از نامزدهای انتخابات  شورای شهر یاسوج نسبت به برخی موارد ابهام و اعتراض داشتند گفت: راهنمایی های لازم را به این افراد دادیم و موارد اعتراض آنها به فرمانداری بویراحمد جهت بررسی ابلاغ شد.

,

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:دلیل تأخیر در اعلام نتایج با توجه به الکترونیکی بودن فرایند انتخابات مشکل در زیرساخت‌های فنی اخذ رأی در یکی از شعب بوده‌است.

,

احمدی افزود: یکی از کاربران سیستم اخذ رأی در یکی از شعب شهر یاسوج اطلاعات را به صورت کامل وارد ننموده و سه صندوق در این شعبه مجدداً بازشماری خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج نگران آرا خود نباشند و فرآیند بازشماری آرای سه صندوق مورد نظر با حضور مراجع ذیصلاح و هیأت نظارت و اجرایی صورت می‌گیرد.

,

احمدی در پایان گفت: فرمانداری شهرستان بویراحمد از آرا نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج صیانت خواهد کرد و در اسرع وقت نتیجه قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

,

بعد از پاسخ های فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با دادستان مرکز استان تماس گرفتیم که علی ملک حسینی گفت: در این راستا جلسه ای تشکیل شده و در حال بررسی روند هستند که تا ساعتی دیگر این خبر و گفتگو تکمیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه