اخبار داغ

تعرض ده‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی و تداوم تنش‌ها در کرانه‌باختری و اراضی ۴۸

تعرض ده‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی و تداوم تنش‌ها در کرانه‌باختری و اراضی ۴۸
همزمان با ورود غیرقانونی ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی، اشغالگران در درگیری با فلسطینی‌ها در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۴۸، شمار دیگری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز (یک‌شنبه - ۲۰ ژوئن) نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست به صورت غیرقانونی از سمت «باب المغاربه»، تحت حراست نظامیان صهیونیست، وارد صحن‌های مسجد الاقصی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گفته منابع آگاه محلی، صبح امروز، ده‌ها شهرک‌نشین امروز وارد صحن‌های مسجد الاقصی شدند و پیش از خارج شدن از آن از سمت، باب‌السلسله، اقدام به جولان تحریک‌آمیز در مسجدالاقصی کردند.
,
 
,
منابع آگاه از اداره اوقاف در قدس اشغالی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی ۲۱»، اعلام کردند که شمار این شهرک‌نشینان به ۵۴ نفر می‌رسید و نیروهای اشغالگر، امروز همچنین یکی از کارمندان کمیته بازسازی الاقصی به نام «ناصر ابوعکر» را دستگیر کردند.
,
 
,
به گفته این منابع در اداره اوقاف قدس، یکی از نظامیان صهیونیست در اهانت به حرمت مسجدالاقصی در نزدیکی باب الرحمة ادرار کرد. 
,
 
,
 
,
درگیری در کرانه باختری و دستگیری شماری از جوانان فلسطینی
, درگیری در کرانه باختری و دستگیری شماری از جوانان فلسطینی,
 
,
این در حالی است که نظامیان اشغالگر، امروز دو شهروند فلسطینی را از شهرک «الیامون» در استان جنین به نام‌های «نذیر بشیر» و «بشیر بشیر» را با حمله به منازلشان و توقیف موتورهای سیکلت آنها، بازداشت کردند.
,
 
,
بر اساس این گزارش، امروز ، اشغالگران صهیونیست، همچنین به روستای «الطیبه» در غرب جنین حمله کردند و با یورش به منزل یکی از شهروندان به نام «زیاد جبارین» و تفتیش آن، ساکنان آن را بازجویی کردند.
,
 
,
 
,
دستگیری ۱۱ فلسطینی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸
, دستگیری ۱۱ فلسطینی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸,
 
,
همزمان با این اقدامات تحریک‌آمیز در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی ۱۹۴۸۷، نیز، امروز ۱۱ شهروند فلسطینی را در شهرک «دیر الاسد» بازداشت کردند.
,
 
,
این اقدام پس از آن صورت گرفت که روز گذشته، اشغالگران صهیونیستی به یک جشن عروسی در این شهرک حمله کردند و با حاضران در این جشن درگیر شدند و به گفته منابع پزشکی، حال یکی از مجروحان فلسطینی که جوانی ۳۰ ساله‌ است، وخیم بوده و به بیمارستان منتقل شده است.
,
 
,
جوانان فلسطینی هم به تلافی حمله نظامیان صهیونیست دو خودروی پلیس آنها را به آتش کشیده و یک مامور پلیس این رژیم را با پرتاب سنگ به سرش زخمی کردند.
,
 
,
فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی سال ۴۸ نیز در مدت اخیر در پاسخ به فراخوان گروه‌های مقاومت به دفاع از مسجد الاقصی و اهالی قدس و مقابله با اشغالگران صهیونیست برخاسته و خیلی از شهرهای این منطقه نیز در زمان تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه صحنه اعتراضات شهروندان عرب علیه صهیونیست‌ها بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه