اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی:

مردم با هوشیاری پای صندوق رای حاضر شدند/ مردم، پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد

مردم با هوشیاری پای صندوق رای حاضر شدند/ مردم، پیروز اصلی انتخابات ۲۸ خرداد
ذاکر گفت: مردم در صحنه انتخابات تشخیص دادند که دشمن چه کسی است و با امید و اعتماد به نیروهایی که در داخل نظام هستند جهت رفع مشکلات خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با اروم نیوز اظهار داشت: ما باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم که با نور ولایت خودشان قلب های مردم را روشن کرده و مردم به عشق دین و رهبری و شهدا وفاداری خودشان را یکبار دیگر به نظام اسلامی نشان داده و پای صندوق های رای حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: باوجود وضعیت بدمعیشتی، اشتغال و ازدواج، مردم به عشق اسلام و کشور نفرت خود را در عمل از اسکتبار جهانی و اعوان و ایادی آن ها نشان دادند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کسانی که سعی در تحریم انتخابات جمهوری اسلامی را داشتند فرق بین صندوق رای با صندوق میوه را نمی دانند و با این وجود سعی در پبچیدن نسخه انتخابات و عدم مشارکت را داشتند و مردم در این صحنه تشخیص دادند که دشمن چه کسی است و با امید و اعتماد به نیروهایی که در داخل نظام هستند جهت رفع مشکلات خود پای صندوق های رای حاضر شدند.

,

حجت‌الاسلام ذاکر عنوان کرد: به نظر من مسئولین امروز باید از ناکارآمدی و بی تفاوتی برخی از مسئولین عبرت بگیرند.

,

وی ادامه داد: مسئولین امروز باید به فکر کارگران و محرومین و قشر مستضعف باشند امید است که ان شاالله بتوانیم در آینده ای نزدیک دست مردم را گرفته و از این ناامیدی به سمت اعتماد ببریم.

,

حجت الاسلام ذاکر خاطرنشان کرد: باید یک سازماندهی صورت گرفته و نیروهای جهادی و انقلابی را پای کار بیاوریم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت و شوراها در کنار هم و بدون در نظر گرفتن مسائل نژادی و قومیتی می توانیم یک کشور نمونه در دنیا باشیم، ما نشان دادیم در صنعت موشک سازی و هسته ای چقدر پیشرفت کرده ایم، این نشان دهنده این است که ما می توانیم مدیریت داخلی و توزیع منابع را درست کنیم.

,

وی با اشاره به تعامل سازنده با دنیا افزود: ما می توانیم با حفظ اقتدار ملی با دنیا تعامل کنیم، متاسفانه دولت حاکم نتوانست تعامل مناسب و مثبتی را با دنیا داشته باشد دشمن هم در پی آن بود که اقتدار ما زیر سوال برود ولی رهبری تنها ایستادند و جلوی این اتفاق را گرفتند مردم نیز در ادامه از مواضع رهبری حمایت کردند.

,

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: باید از فرصت های موجود استفاده کنیم تا نارضایتی ها تکرار نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه