اخبار داغ

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای البرز:

فرماندار کرج و استاندار البرز پاسخگوی ۳۸ هزار آراء باطله باشند/ هیات نظارت استان به موضوع انتخابات کرج ورود می‌کند

فرماندار کرج و استاندار البرز پاسخگوی ۳۸ هزار آراء باطله باشند/ هیات نظارت استان به موضوع انتخابات کرج ورود می‌کند
علی حدادی گفت: فرماندار کرج و استاندار البرز به عنوان مجریان انتخابات باید پاسخگوی آرا باطله کرج باشند و در هیات نظارت باید موضوع مذکور بررسی کامل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نتایج انتخابات شورای شهر کرج در حالی شامگاه شنبه اعلام شد که با وجود الکترونیکی بودن آن، تاخیر در اطلاع رسانی نتیجه برای رسانه ها با ابهام همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, ت, یتریک, یتریک,
فرمانداری کرج نه تنها به این موضوع پاسخ نداد بلکه با اعلام جزئیات آرا ماخوذه و باطله بر ابهام رسانه ها افزود، چرا که در انتخابات شورای کرج آرا باطله بیشتری رای را کسب کرد.
,
 
,
بر اساس اعلام فرمانداری، آمار آرای باطله در صورتجلسه ۳۸ هزار و ۸۸۸ فقره اعلام شد که این عدد از آمار منتخب اول شورای شهرکرج با بیست و دو هزار رای هم بیشتر است.
,
 
,
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای البرز درباره جزئیات این موضوع در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: این موضوع باید بررسی شود چرا که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شد.
,
 
,
علی حدادی با اشاره به اینکه در گفتگویی که با فرماندار کرج داشتم اعلام کردم هیات نظارت به این موضوع برای بررسی جامع ورود می کند، افزود: آقای قاسم پور گفت مردم با این روند آشنا نبودند.
,
 
,
وی اظهار داشت: البته به هیات نظارت اعلام کرده ایم که در صورت لزوم، باید چند مورد از تعرفه های صندوق های الکتروینک شمارش شوند، چرا که مجریان انتخابات باید پاسخگو باشند.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: موضوع هر چه باشد فرماندار کرج و استاندار البرز به عنوان مجریان انتخابات باید پاسخگوی آرا باطله کرج باشند و در هیات نظارت باید موضوع مذکور بررسی کامل شود.
,
 
,
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای البرز با اشاره به اینکه باید شبهه به وجود آمده باید ارزیابی شود، گفت: باید دید وضعیت صندوق های الکترونیک به چه صورت بوده و تجمیع چگونه انحام شده است.
,
 
,
حدادی افزود: ممکن است در بررسی های اولیه ابهامات و موارد برطرف شود اما در نهایت ممکن است چند صندوق مورد بررسی قرار گرفته و با صورت جلسات مطابقت شوند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه