اخبار داغ

فعال سیاسی:

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باز هم به معاندین انقلاب «نه» گفتند/ استراتژی جایگزینی حکومت سکولار در ایران از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ باز هم به معاندین انقلاب «نه» گفتند/ استراتژی جایگزینی حکومت سکولار در ایران از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا
سردار سجادیان گفت: اعلام حاکمیت دوگانه و استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور از جمله راهبردهای فتنه‌گران و لیبرال‌های غربگرا بوده تا بتوانند با فریب افکار عمومی به اهداف سیاسی خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس سجادیان فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان فارس و فعال سیاسی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار «پایگاه تحلیلی خبری شیرازه» به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400 و نه گفتن بزرگ مردم ایران به همه ظرفیت‌ها و چهره‌ها و احزاب بانی وضع موجود پرداخت و گفت: این بار همه معاندین انقلاب اسلامی برای نه گفتن به آرمان های انقلاب آمدند غافل از اینکه مردم در انتخابات 1400 به آنان نه گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه تحلیلی خبری شیرازه, نه گفتن بزرگ مردم ایران به همه ظرفیت‌ها و چهره‌ها و احزاب بانی وضع موجود ,
, ,
وی با بیان اینکه از سال‌ها پیش و خاصه از فتنه 88 تاکنون ماهیت تجدید نظرخواهان لیبرال و معاندین برای مردم مشخص شده است، اظهارکرد: اعلام حاکمیت دوگانه و استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا بوده تا بتوانند با فریب افکار عمومی به اهداف سیاسی خود برسند.
, اعلام حاکمیت دوگانه و استراتژی جایگزین کردن حکومت سکولار در کشور از جمله راهبردهای فتنه گران و لیبرال‌های غربگرا بوده,
 
,
این کنشگر سیاسی ادامه داد: مخالفان آرمان‌های امامین انقلاب با ایجاد نارضایتی مردم نسبت به انقلاب اسلامی درصدد براندازی نظام بودند و هستند.
,
 
,
سردار سجادیان همچنین با اشاره به شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی و تحمیل تفکر وابستگی، تصریح کرد: بدلیل افول سیاسی جبهه اصلاحات از سال 88 به بعد و نداشتن جایگاهی در افکار عمومی با حمایت از دولت روحانی توانستند مجددا تنفس سیاسی داشته باشند.
, شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی و تحمیل تفکر وابستگی,
 
,
وی افزود: این جبهه با فریب افکار عمومی، شخص آقای روحانی را بر کرسی ریاست جمهوری نشاندند لکن دولت دست‌نشانده اصلاح طلبان با عملکرد بسیار ضعیفی که در 8 سال گذشته داشت نتوانستند به اهداف خود برسند.
,
 
,
, ,
 
,
این فعال سیاسی اظهارکرد: بصیرت، آگاهی و حُسن وطن پرستی مردم با حضور فعالانه در انتخابات  28 خرداد 1400 توانست عملیات روانی دشمن را که با همنوایی احزاب، گروه‌ها و افراد مخالف، معاند و منحرف در کشور همراه بود را شکست دهد.
,
فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: غربگرایانی که حیات سیاسی خود را وابستگی کشور به امپریالیسم آمریکا و استعمارگر انگلیس می‌دانند در 8سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بکار بردند که به مردم القا کنند که بدون وابستگی به آمریکا و کدخدا نمی توانیم ادامه حیات داشته باشیم، غافل از اینکه مردم کشورمان سال‌های متمادی است که به وابستگی به استمارگران اروپایی و آمریکایی نه گفته اند.
,
 
,
وی تصریح کرد: احزاب افراطی چپ و راست با انحراف از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امامین انقلاب افول سیاسی خود را به عینه در انتخابات 1400 مشاهده کردند.
,
 
,
این کنشگر سیاسی با تاکید بر اینکه بد اخلاقی جناح های سیاسی در کشور نسبت به قانون اساسی و وحشت آنان از روی کار آمدن دولت انقلابی، سبب به انزوا رسیدن آنها در افکار عمومی گردید، گفت: حضور 50 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای نشان داد که ملت در صحنه هستند و شرایط را برای حاکمیت غربگرایان و سکولاریسم ها ناامن خواهد کرد.
, بد اخلاقی جناح های سیاسی در کشور نسبت به قانون اساسی و وحشت آنان از روی کار آمدن دولت انقلابی، سبب به انزوا رسیدن آنها در افکار عمومی گردید,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه