اخبار داغ

در المپیک باید از بهترین نفرات استفاده شود

پورعروجی: رسیدن به ارنج نهایی برای والیبال ایران مهمترین هدف است/ در کوتاه مدت نمی توان تغییرات خاصی ایجاد کرد

پورعروجی: رسیدن به ارنج نهایی برای والیبال ایران مهمترین هدف است/ در کوتاه مدت نمی توان تغییرات خاصی ایجاد کرد
مربی و کارشناس والیبال گفت: جوانگرایی و شناخته شدن نیروهای جوان از دستاوردهای بازی های اخیر تیم ملی والیبال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پورعروجی مربی و کارشناس والیبال درباره رقابتهای لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: هفته پایانی رقابت های والیبال را باید در برابر ۳ تیم مطرح و مدعی قرار بگیریم. در حال حاضر ما در جدول یازدهم هستیم و در این هفته امیر غفور را هم همراه تیم داریم اما مساله ای که در این هفته پایانی رقابتها برای تیم ما اهمیت دارد، رسیدن به سکو و اَرنج نهایی تیم است. برای مثال برد فرانسه حیاتی است چون دوست دارد که به ۴ تیم بالای جدول رسد. ایران هم انگیزه بالایی دارد و کسب نتیجه دور از انتظار نیست چرا که در بازی هلند و فرانسه دیدیم که هلندی ها از فرانسه عقب بودند ولی نتیجه بازی را تغییر دادند و تلاش تیم ها این است که بتوانند بدون اشتباه نتایج خوبی را کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بازی مقابل لهستان هم مهم است چرا که این تیم همیشه بازی رقابتی و قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشته. تیم آرژانتین هم دو هفته آخر بازی های خوبی را انجام داده و از پاسور و بازیکنان خوبی برخوردار است و رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده و سعی در ارتقای جایگاه خود دارد.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم والیبال به دستاوردها و اهداف مورد انتظار خود رسیده، گفت: هر مربی و کشوری با یک استراتژی خاصی به مسابقات آمده و لیگ ملت ها محصول تیم هایی است که در المپیک حضور نداشتند. ما هم رصد خواهیم کرد که چه اتفاقاتی افتاده و این رخدادها چه تاثیراتی بر تیم ملی گذاشته اما در این خصوص باید صبور باشیم. تیم ملی در کوتاه مدت تغییرات خاصی نمی تواند ایجاد کند و تنها بحث جوانگرایی و شناخته شدن نیروهای جوان که کیفیت خوبی هم در لیگ داشتند از نکاتی است که می تواند به آن توجه کند.

,

مربی تیم ملی والیبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره بازیهای المپیک بیان کرد: تفکر تیم های ملی در المپیک این است که از بهترین نفرات استفاده شود و با این دید در مسابقات شرکت می کنند. چه بسا شرایطی ایجاد شد که تیم با بهترین محصولاتش در المپیک حضور پیدا کند و بعد از ارزیابی کلی تیم می توان شرایط را دید. تیم ما در لیگ ملت ها و در بالاترین سطح در حال رقابت است و همچنین در المپیک هم حضور دارد و قطعا برای دستیابی به شرایط بهتر باید ارزیابی های مختلفی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه