اخبار داغ

این رفتارها تنها خاری در چشم هواداران است

مومنی: مدیرعامل اگر نمی تواند مدیریت کند، برود/ برای استقلال زشت است که بگوید غذایی برای خوردن ندارد

مومنی: مدیرعامل اگر نمی تواند مدیریت کند، برود/ برای استقلال زشت است که بگوید غذایی برای خوردن ندارد
مهاجم اسبق استقلال گفت: برای باشگاه بزرگی مثل استقلال بسیار زشت است که بگوید غذایی برای خوردن ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مومنی پیشکسوت فوتبال و مهاجم اسبق استقلال در خصوص حواشی اخیر آبی پوشان اظهار داشت: در خاطرم نیست که در این چند دهه اخیر فوتبال، اعضای هیات مدیره اثرگذار باشند. همیشه استقلال و پرسپولیس قائم به فرد بودند و هیات مدیره صرفا جهت اجرای دستورات مقامات بالادستی و ارتباط هر چه بهتر با وزارت ورزش و... تشکیل می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به تنش بوجود آمده میان مدیرعامل و بازیکنان تیم افزود: بازیکنان، عصای دست مربی هستند و به نظر من مسئولین استقلال در حال له کردن این تیم هستند و اجازه بزرگی کردن را به آنان نمی دهند. نقطه اتکای مربی بازیکنان است و آنان هم تمامی نقطه نظرات و درد و دل های خود را به سرمربی تیم بیان می کنند. زمانی که سرمربی از حرف های بازیکنان پرده برمی دارد، تازه مسئولین می بینند که یک باشگاهی هم وجود دارد و باید در مورد آن اظهار نظر کنند. من به مسئولین زحمتکش می گویم که این زحمات بی فایده است و تنها خاری در چشم هواداران است.

,

مهاجم اسبق استقلال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال و در پاسخ به این سوال که در ۴۸ساعت باقی مانده به بازی چرا باید سرمربی و مدیرعامل حاشیه سازی کنند، ادامه داد: شما نباید اجازه دهید که سرمربی به این نقطه برسد. کار به جای رسیده که به جای مدیرت فضا، حتی به سرمربی هم پاسخ دهید و نقش یک آدم خوب را بازی کنید. همه بازیکنان تیم نگران هستند و با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند ولی بخاطر هواداران در حال تمرین کردن هستند. برای باشگاه بزرگی مثل استقلال بسیار زشت است که بگوید غذایی برای خوردن ندارد! اگر مدیرعامل نمی تواند تمهیدات لازم را فراهم کند چرا در باشگاه مانده؟ ما می خواهیم در فوتبال وحدت ملی ایجاد نماییم و این حواشی باعث تفرقه بیشتر می شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه