اخبار داغ

امام‌جمعه اردکان:

انتخاب مردم نشان داد مسئولی می‌خواهند که شعارش هم با انقلاب در یک راستا باشد

انتخاب مردم نشان داد مسئولی می‌خواهند که شعارش هم با انقلاب در یک راستا باشد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر گفت: نوع انتخاب مردم نشان داد که مسئولی می‌خواهند که حتی شعارشان با انقلاب در یک راستا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد، گفت: 28 خرداد روز سرنوشت سازی برای ملت ایران بود و خدا را سپاس که مردم از این فرصت مغتنم به‌خوبی استفاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه شهرستان اردکان پیروز انتخابات را مردم دانست و افزود: دشمنان برای کم رونقی انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نکردند و بااین‌همه هجمه و تبلیغاتی که آنها به راه انداختند، این میزان مشارکت از مردم بسیار قابل‌ستایش و تقدیر است.

,

وی با تأکید بر اینکه سختی‌هایی که در این سال‌ها و فشارهایی که بر مردم وارد شده را نباید نادیده بگیریم اضافه کرد: انصافاً برخی از این فشارهای اقتصادی و مشکلات در تاریخ انقلاب کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بوده اما باوجود همه این‌ها، مردم احساس تکلیف کردند و حمایت خود را اصل نظام و انقلاب اعلام و به ندای رهبری لبیک گفتند.

,

عضو شورای حوزه علمیه یزد ادامه داد: ممکن است که برخی از نحوه مشارکت مردم در استان‌ها و شهرها تحلیل‌هایی داشته باشند اما همیشه برای تحلیل صحیح و درست می‌بایست در کنار اتفاقاتی که می‌افتد موانع را دید و عوامل جذب‌کننده مردم به انتخابات و عوامل دلسرد و ناامیدکننده را نیز باید مدنظر قرارداد و سپس تحلیلی را ارائه کند.

,

شاکر گفت: اکثر کسانی که از وضعیت کشور مطلع هستند، بیان می‌کنند که در این شرایط خاص و با در نظر گرفتن مشکلات داخلی و شرایط خارجی و تبلیغات دشمنان، حضور این درصد از مردم در انتخابات قابل‌ستایش است.

,

امام‌جمعه شهرستان اردکان با بیان اینکه نوع انتخاب مردم نیز بسیار مهم است، افزود: مردم با انتخاب خود اعلام می‌کند که مسئولی را می‌خواهند که حتی در شعار دادن هم حداقل به‌گونه‌ای عمل کند که شعارهای وی با انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی، عدالت‌خواهی، مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی بوده، موافق این اهداف باشد.

,

وی اضافه کرد: مردم به وظیفه خود عمل کردند، الآن منتخب ریاست جمهوری که دارای برنامه و سابقه بسیار درخشانی در انقلاب اسلامی است و هم منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا باید به وظیفه خود عمل کنند چون اکنون عرصه میدان برای مسئولان است.

,

عضو شورای حوزه علمیه یزد در پایان گفت: نباید از این نکته هم غفلت کرد که انتخابات امسال در شرایط کرونایی برگزار شد و اگر در شرایط عادی بود، مسلماً آمار مشارکت بیش از آمار کنونی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه