اخبار داغ

کناره گیری مبهم قراخانلو از آکادمی؛

تغییر بی‌سروصدا در کمیتۀ ملی المپیک؛ آکادمی بی‌مدیر شد/ خداحافظ؛ همین حالا!

تغییر بی‌سروصدا در کمیتۀ ملی المپیک؛ آکادمی بی‌مدیر شد/ خداحافظ؛ همین حالا!
فعالیت رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در این مرکز به پایان رسید و وی از جمع مدیران کمیته جدا شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که قریب به یک ماه تا آغاز بازی‌های المپیک باقی مانده، یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های کمیتۀ ملی المپیک دست‌خوش تغییرات شده و اتفاقی که رخ می‌دهد، با توجه به شرح وظابف سازمانی این مجموعه و البته نزدیکی با المپیک، در این مقطع چندان منطقی و طبیعی به نظر نمی‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضا قراخانلو که از حوالی سال ۱۳۹۷ به‌عنوان رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک واقع در مجموعۀ ورزشی انقلاب تهران آغاز به فعالیت کرد و از سوی سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیتۀ ملی المپیک به این سمت گمارده شده بود، اکنون به انتهای مسیر و به پایان مأموریت خود در ساختمان آکادمی رسیده.

,

وی که از مدیران منصوب رئیس کمیتۀ ملی المپیک بود و بلافاصله پس از آغاز ریاست رضا صالحی‌امیری راه به مجموعۀ ورزشی انقلاب پیدا کرد، بواسطه دوشغله بودن، موانعی قانونی را بر سر حضور در پست ریاست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک داشت. کش‌وقوس بر سر حل تضاد و تعارض بین طرفین با مفاد قانونی بیش از یک سال طول کشید تا رضا قراخانلو با رفع معضل دوشغله بودن و البته تأمین منافع، رسماً در مجموعۀ آکادمی حاضر شود و برخلاف چندین ماهی که در ساختمان مذکور حضور فیزیکی نداشت، بالاخره به دورکاری و حضور پاره وقت پایان دهد.

,

البته در همین مدت که شخصی به‌طور رسمی و فیزیکی بر آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ریاست نمی‌کرد، معضل آتش‌سوزی بر اثر تأسیسات فرسوده مجموعۀ فوق به‌وجود آمد که در صورت پیشگیری به‌موقع، می‌شد از این خسارت عظیم جلوگیری کرد.

,

وی که سابقۀ حضور در هیأت علمی دانشگاه را هم در کارنامه دارد، اکنون باید به همان شغل خود ادامه دهد و احتمالاً سرپرست جدید آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هم طی روزهای آینده از سمت رئیس کمیته ملی المپیک تعیین خواهد شد.

,

این پایان همکاری در شرایطی رخ داده که زمانی کم‌تر از ۲ ماه به آغاز بازی‌های المپیک تابستانی توکیو ۲۰۲۰ فرصت باقی‌ست و این آکادمی نقش کلیدی در پروسه آماده سازی ورزشکاران دارد و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کاروان اعزامی به این رویداد، از امکانات و ابزار آکادمی استفاده می کنند.

,

پایان همکاری رضا قراخانلو در حالی رخ داده که طی چند هفتۀ اخیر، از جمع مدیران میانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز تنی چند کاسته شده و علت آن نیز شفاف‌سازی نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه