اخبار داغ

در کهگیلویه و بویراحمد؛

ضعف اینترنت در روستاهای دنا

ضعف اینترنت در روستاهای دنا
روستای چناربرم بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا با دارا بودن جمعیتی افزون‌ بر ۹۷۰ از ضعف اینترنت رنج می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس این روزها در جای جای شهرستان دنا خبر از قطعی و یا ضعف در اینترنت به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با توجه به شیوع کرونا و لزوم برگزاری کلاس های آنلاین وبهره گیری دانش آموزان از سامانه شاد، داشتن اینترنت مناسب از زیرساخت های اصلی محسوب می شود.

,

روستای چناربرم بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا واقع در ۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی افزون‌ بر 970 نفر این روزها از ضعف اینترنت رنج می‌برند.

,

چه بسا دانش‌آموزان زیادی از این روستا در مدت شیوع ویروس کرونا در اثر نبود زیرساخت‌های ارتباطی لازم در زمینه آموزش با آسیب‌های جدی روبه‌رو می شوند.

,

گلایه مردم روستای چناربرم دنا در بخش پاتاوه از این است که اکثر روستاهای اطراف و چسبیده به روستا دارای اینترنت 4G هستند.

,

دانش آموزان این روستا مجبور هستند به منظور استفاده از شبکه شاد و عقب نماندن از تحصیل مسیر زیادی را تا بالای کوه که اینترنت آنتن دهی بهتری دارد طی کنند.

,

 مشکل ضعف اینترنت در روستای چناربرم شهرستان دنا را از سرپرست شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم.

,

محمد هادی امیری با تاکید بر اینکه روستای چناربرم به دلیل برخی مشکلات در زیرساخت‌ها دارای ضعف در سرعت اینترنت است، گفت: برای رفع مشکل اینترنت این روستا نیازمند ایجاد سایت جدید هستیم و نبود برخی تجهیزات بر اثر تحریم‌ها باعث شده تا بعد از گذشت چندین ماه از ارائه درخواست به مرکز هنوز مشکل پابرجا باشد.

,

امیری بیان کرد: در اکثر روستاهای استان زیرساخت‌های مربوط به تلفن خانگی که یکی از راه‌های برقراری ارتباط اینترنتی است در سال‌های گذشته جمع‌آوری شده و این در اکثر این روستاها سایت‌های مربوط به اپراتورهای تلفن همراه راه‌اندازی شده‌ است.

,

وی بروز مشکلات در حوزه ارتباط اینترنتی در روستاها را ناشی از کمبود تجهیزات و امکانات و تاثیر شدید تحریم‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان در تلاش است که با رایزنی‌های مختلف و به مدد همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات مربوط را حل و فصل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه