اخبار داغ

معاون امور فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی عنوان کرد

فروش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح بهارانه خراسان شمالی

فروش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح بهارانه خراسان شمالی
رضا رضایی با بیان اینکه در مدت 9 روز از فروش طرح بهارانه کتاب، یک میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال کتاب در استان خراسان شمالی فروخته شد، گفت: نکته قابل توجه این است که کتابفروشی‌های استان از طرح حمایتی استقبال خوبی داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رضایی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در فروش طرح بهارانه کتاب 1400 در خراسان شمالی به دلیل استقبال مردم تا ۲۵ خرداد تمدید شده است، اظهار داشت: خریداران کتاب با ارائه کد ملی خود برای خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان، ۲۰ درصد تخفیف دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه در مدت 9 روز از فروش طرح بهارانه کتاب، یک میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال کتاب در استان خراسان شمالی فروخته شد، گفت: نکته قابل توجه این است که کتابفروشی‌های استان از طرح حمایتی استقبال خوبی داشته اند، به طوری که شمار کتابفروشی‌های عضو در طرح بهارانه امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

,

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: فروش طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 118 درصد رشد داشته است.

,

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی  یادآور شد: در استان خراسان شمالی در طرح بهارانه فروش کتاب، هشت کتاب فروشی مشارکت داشتند.

,

وی افزود: این طرح‌های فصلی خرید کتاب که در راستای تحقق سیاست‌های حمایت‌گرانه از کتاب فروشی‌ها برگزار می‌شود، قدرت مردم را در خرید کتاب افزایش می‌دهد و با استقبال مردم هرساله بر شمار کتابفروشی‌های عضو طرح نیز افزوده می‌شود.

,

این مقام مسئول مطرح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمند کردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد و بر این اساس کتابفروشی‌ها با شرایط تعیین شده به خریداران  کتاب تخفیف می‌دهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه