اخبار داغ

درخواست جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از دادستان بویراحمد

درخواست جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از دادستان بویراحمد
جمعی از فعالین سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از دادستان شهرستان بویراحمد درخواست کردند با عوامل بی‌نظمی دو روز گذشته در شهر یاسوج با جدیت برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انتخابات شورای شهر یاسوج در دوره ششم همانند ۴ سال گذشته شورای پنجم، با حاشیه همراه بود و اعلام نتایج اولیه و غیررسمی از سوی فرمانداری بویراحمد زمینه‌ساز ایجاد مسائل حاشیه‌ای در ۲۴ ساعت گذشته شهر یاسوج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج پس از اعلام لیست اولیه برندگان با حضور در فرمانداری بویراحمد نسبت به اعلام نتایج اعتراض خود را اعلام کردند و برخی نیز با قشون‌کشی طایفه‌ای فضای ناامنی را به وجود آوردند.

,

حضور برخی از نامزدهای شورای شهر به همراه تعدادی از طرفداران آن‌ها در محل فرمانداری بویراحمد به یک چالش برای مسئولان برقرارکننده نظم و امنیت ازجمله نیروی انتظامی تبدیل‌شده بود و در برخی موارد نیز شاهد بروز درگیری‌هایی در برخی نقاط شهر یاسوج بودیم.

,

روز گذشته همچنین کلیپی از برخی نامزدهای شورای شهر یاسوج منتشر شد که در جمع هواداران خود صحبت‌های تحریک‌آمیز و حتی ساختارشکنانه را مطرح کردند و همین فیلم در فضای مجازی نیز منتشر شد و باعث ایجاد موج دیگری از تحریک احساسات شهروندان شد.

,

بروز چنین اتفاقاتی می‌تواند علاوه بر اینکه موجب ایجاد فضای ناامن در شهر و جامعه شود زمینه سوءاستفاده رسانه‌های غربی و ضدانقلاب را نیز فراهم می اورد.

,

انتخابات که باید به‌عنوان یک جشن ملی به آن نگاه کرد با برخی اقدامات نسنجیده به حاشیه برده می‌شود و شیرینی آن با این حوادث از بین می‌برد.

,

در همین راستا جمعی از فعالین سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از دادستان شهرستان بویراحمد درخواست کردند با عوامل بی‌نظمی دیروز در شهر یاسوج به‌شدت و با جدیت برخورد شود و در این زمینه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت صورت نگیرد چراکه ایجاد ناامنی در شهر مسئله‌ای نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه