اخبار داغ

مددی: مقصر برگشت‌خوردن چک شخصی مرادمند مگر ما هستیم؟

علی‌نژاد: در هیأت‌مدیره استقلال اختلافاتی وجود دارد/ مجیدی باید در چارچوب وظایف‌اش حرف بزند وگرنه تکلیفش را مشخص می‌کنیم!

علی‌نژاد: در هیأت‌مدیره استقلال اختلافاتی وجود دارد/ مجیدی باید در چارچوب وظایف‌اش حرف بزند وگرنه تکلیفش را مشخص می‌کنیم!
معاون توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان و مدیرعامل باشگاه استقلال دربارۀ حواشی اخیر به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ماجرای برگشت چک محمدحسین مرادمند و بازداشت او در اردوی تیم اظهار داشت: مرادمند ۵۰درصد دریافتی داشته، چک رضایتنامه اش را از طریق مشاور هیات مدیره دادیم که به باشگاه پدیده بدهد اما این چک را نداد و چک شخصی داد. حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟ مرادمند باید حقایق را بگوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مهدی علی نژاد نیز در خصوص اینکه فرهاد مجیدی او را متهم به دخالت در امور باشگاه کرده بود، اظهار داشت: طبیعتا او باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند. اگر خارج از این عمل کند بر  اساس قراردادی که دارد مشخص است که تکلیف چیست.
,
 
,
معاون توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان با اشاره به وجود اختلاف در باشگاه استقلال عنوان داشت: باشگاه استقلال دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره شد. این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود. تصمیمات جدیدی گرفته می‌شود. هم مجموعه احمد مددی و هم ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم. ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم می‌شود و تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه