اخبار داغ

استقلال ۲ - پدیده صفر؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی مجیدی در نبرد کاپیتان‌های محبوبِ آبی/ یاغیِ استقلالی‌ها گل زد، برق ورزشگاه آزادی قطع شد!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی مجیدی در نبرد کاپیتان‌های محبوبِ آبی/ یاغیِ استقلالی‌ها گل زد، برق ورزشگاه آزادی قطع شد!
دیدار تیم‌های استقلال و پدیده با پیروزی میزبان تهرانی به اتمام رسید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده طی دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) در استادیوم آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این تقابل درنهایت با نتیجۀ خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آبی‌پوشان که شرایط جدولی پیش‌روی خود را سخت می‌دیدند و البته طی روزهای اخیر با بحراناتی عجیب‌وغریب از سوی مدیریت باشگاه و وزارت ورزش‌وجوانان نیز مواجه شده بودند، برای بقا در کورس کسب سهمیه و حفظ روحیه نیاز مبرمی به حداکثر امتیازات این رقابت درون خانوادگی داشتند.

,

در آن‌سوی میدان هم شاگردان سیدمهدی رحمتی به‌دنبال کسب پیروزی و جبران شکست دور رفت رقابت‌های لیگ بیستم بودند تا روند خوب خود را ادامه دهند. این دیدار در نیمۀ نخست از اتفاق خاصی برخوردار نبود و دو تیم به رغم تلاش‌های زیاد نتوانستند دروازۀ یک‌دیگر را باز کنند.

,

نیمۀ دوم اما با ورود مهدی قایدی به زمین با دستور فرهاد مجیدی تبدیل به نقطۀ عطف بازی شد؛ جایی که ستارۀ ریزنقش و ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال با یک پاس زیبا توپ را در اختیار آرمان رمضانی قرار داد تا یاغی لیگ برتر با یک شلیک پرقدرت و دقیق دروازۀ تیم پدیده را باز کند.

,

در ادامه هم روند هجومی تیم استقلال نسبت به رقیب مشهدی از تکرر بیش‌تری برخوردار بود اما واکنش‌های به‌موقع میلاد فراهانی و مدافعین تیم پدیده مانع از بازشدن مجدد دروازۀ شاگردان سیدمهدی رحمتی شد. نکتۀ عجیب این‌که در اواخر این بازی ناگهان برق استایوم فوتبال مجموعۀ ورزشی آزادی قطع شد و بازی دقایقی با وقفه و اختلال مواجه شد.

,

درنهایت پس از این‌که داور مسابقه حدود ۱۵ دقیقه وقت تلف شده لحاظ کرد، طی یک حمله دروازۀ استقلال تهدید جدی شد اما یک ضدحمله برق‌آسا مهدی قایدی را در موقعیتی عالی و تک‌به‌تک قرار داد تا گل دوم وارد دروازۀ رقیب شود.

,
بازی معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ؛ ساعت ۱۹:۱۵
,
استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر
,
داور: کمیل غلامی/ کمک‌ها: ایوب غلامزاده و عسگر محمدی؛ داور چهارم: حامد سیری/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما.
,
 
,
استقلال ۲
گل: آرمان رمضانی (۴۸) - مهدی قایدی (۱۰۵)
 
پدیده صفر
گل: -
 
,
استقلال ۲
, استقلال ۲, استقلال ۲,
گل: آرمان رمضانی (۴۸) - مهدی قایدی (۱۰۵)
,
 
,
پدیده صفر
, پدیده صفر, پدیده صفر,
گل: -
,
 
,
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (مهدی قایدی - ۴۶)، وریا غفوری (محمد دانش‌گر - ۴۶)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.
,
ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیرحسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی و عرفان معصومی.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه