اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

اقتدار نظام به اقتدار رهبری است

اقتدار نظام به اقتدار رهبری است
حجت‌الاسلام یوسف احمدی گفت: اقتدار نظام به اقتدار رهبری است و اقتدار رهبری باعث شده دشمنان ذلیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با تبریک پیروزی قاطع آیت الله رئیسی به عنوان نماد مبارزه با ظلم، زور، فساد و تزویر اظهار داشت: امیدواریم ایشان در مسیر کاری خود موفق باشند.

وی با بیان اینکه به قول شهید دیالمه هر چند وقت یکبار انقلاب موجی می زند و بسیاری از ناخالصی ها را به  بیرون از جرگه انقلاب پرت می‌کند، افزود: مردم ایران بیش از ۴۰ سال است که آب دیده شده اند و می فهمند چه کسی برای خدمت و چه کسی برای خیانت آمده است.

حجت الاسلام احمدی گفت: شاید عده بسیاری در مقطع زمانی کوتاه آمدند و نام خدمت را به دوش خود یدک کشیدند اما پس از چند سال همراه مفسدین و منافقین دست به دست هم آمدند و یک صدا از حلقوم آنها بیرون آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: اگرچه ولی امر مسلمین جهان امر کردند که حضور پرشکوهی در انتخابات داشته باشیم تا دشمنان سرافکنده شوند برخی دشمنان در داخل کشور با منافقین، آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای تحریم انتخابات همصدا شدند اما مردم با حضور قاطع خود چنان تودهنی به آنها زدند که از تاریخ سیاسی ایران حذف شدند.

وی گفت: برخی از آنها فکر می‌کردند اگر در انتخابات شرکت نکنند یا به مردم بگویند شرکت نکنند مردم حرف آنها را گوش می دهند در صورتی که ذات پاک و انقلابی مردم ما با اینکه زجر دیده بودند و هشت سال از برخی دولتمردان نامردی دیدند و زیر بار فشار اقتصادی قرار گرفتند و از نحوه حکومتداری دولتمردان ناراحت بودند اما باز هم باید نام اسلام و انقلاب طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص) بالا قرار گیرد، همه آنهایی که انتخابات را تحریم کردند را کنار زدند و مقتدرانه و با صلابت ایستادند تا آنها بدانند هیچ گاه پشت رهبرشان را خالی نمی کنند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: رهبر در این کشور اصل است و بقیه فروعاتی هستند که اگر خود را به مقام معظم رهبری متصل کنند تا زمانی که دستشان در دست رهبر انقلاب است، ارزشمند هستند و اگر این فروعات خود را کنار بکشند مردم آنها را حذف خواهند کرد و این تجربه چهل و چند ساله ما است لذا چنین تودهنی هایی پس از این هم ادامه دارد.

وی افزود: مرسی رئیس‌جمهور مصر به ایران آمد، بی احترامی کرد و خدمت رهبر انقلاب نرفت اما هنگامی که بازگشت هم دستگیر شد و هم حکومتش از هم پاشید درحالی که بشار اسد میان گله گرگ با مقام معظم رهبری بیعت کرد و اکنون بیشترین رأی را آورده پس معلوم می شود اقتدار نظام به اقتدار رهبری است و اقتدار رهبری باعث شده دشمنان ذلیل شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آنهایی که با دشمنان دین اسلام و انقلاب همنوا شدند بدانند هر کسی که از این آقا جدا شود رسوا خواهد شد و این تجربه برای آیندگان است.

حجت الاسلام احمدی گفت: رییس‌جمهور با صلابت انتخاب شده و کارنامه ای بسیار نورانی و همراه با برنامه دارد که سبب می شود بسیاری از افرادی که دنبال زر، زور، تزویر، فساد، رانت و رشوه خواری بودند بترسند و این ترس برای مزدوران، رانت خواران و مفسدین، شادی مردم را به دنبال خواهد داشت زیرا هرچه دست آنها از بیت‌المال کوتاه شود منفعت بیت المال به مردم خواهد رسید.

وی افزود: امیدواریم در این مسیر نورانی که آیت الله رئیسی شروع کردند با افرادی پاک دست، متعهد و متخصص که در بدنه دولت قرار می‌گیرند روز به روز شاهد شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: درباره موضوع شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز رویکرد شوراها باید شورای شهر باشد و نه شورای شهرداری.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد:  امیدواریم مطالعه دقیقی از دستور کار شورای شهر انجام شود تا با همدیگر در راه پیشرفت شهر موفق شویم.

وی افزود: در این سالها تجربه‌های مختلفی در بحث شوراهای اسلامی شهر داشتیم و متاسفانه با توجه به اینکه در ادوار گذشته برخی آقایان تخصصی در شورای شهر کار نکردند و شورای شهر را به شهرداری محدود کردند باعث سقوط فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه شدند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اگر آنها وظایف شورای شهر را مطالعه کنند در می‌یابند که شورای شهر نیستند بلکه شورای شهرداری هستند درحالی که می‌توانند سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، اداره ارشاد، آب و فاضلاب و گاز را با خود همراه کنند زیرا وظیفه رسیدگی و ارتباط با آنها بر عهده شورای شهر است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر می توانند در پیشرفت کرمانشاه مطالبه‌گر باشند، عنوان کرد: اگر به این وظیفه و مطالبه عمومی پایبند باشند شاهد پیشرفت در استان کرمانشاه خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: به عنوان متولی و دستگاه فرهنگی وابسته به رهبری مطمئن هستم همه نهادهای انقلابی نظیر بسیج و سپاه حاضر هستند با شورای شهر همکاری کنند که از قدرت آنها استفاده شود و بتوانیم وضعیت فرهنگی و ذائقه فرهنگی شهر را تغییر دهیم و به گفتمانی برای مردم کرمانشاه تبدیل کنیم.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه