اخبار داغ

نماینده مردم قم در ورزشگاه انقلاب کرج؛

انقلاب از دست ویروس منحوس غرب زدگی نجات پیدا کرد/ پایان دوران بخور در رو آقایان با استیضاح مردم پای صندوق های رای

انقلاب از دست ویروس منحوس غرب زدگی نجات پیدا کرد/ پایان دوران بخور در رو آقایان با استیضاح مردم پای صندوق های رای
علیرضا زاکانی گفت: امروز انقلاب اسلامی از دست ویروس منحوس غرب زدگی نجات پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ شکرانه حماسه حضور که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی از دست ویروس منحوس غرب زدگی نجات پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علیرضا زاکانی افزود: علی رغم بی کفایتی غرب زدگان و برخی از مسئولین در داخل کشور و مشکلات متعددی که مردم به واسطه خودپسندی ها و خودکامگی های برخی از آقایان داشتند، ویروس کرونا و ناملایمت هایی که روز رای گیری بر مردم تحمیل شد، ملت ایران حضوری فعال داشتند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: بنده دو سال خدمتم را در لشگر ۱۰ سیدالشهدا سپری کردم و با همه وجود در کنار رزمندگان کرج در خطوط مقدم بودم و مجاهدت های آنها را مشاهده کردم، رشادت آنها نشان داد کرج دلاورمردانی دارد که هر کدام برای سایر مردم الگو و مقتدا هستند.
,
 
,
زاکانی تصریح کرد: همه باید در جهت تشکیل یک ایران قوی و پیشرفته، الگوی ساخته شده مادی و معنوی فراروی جهانیان کوشش کنیم، در این مسیر سختی ها و موانعی را داریم، با انباشتی از مشکلات و ناکارآمدی دولت کنونی مواجه هستیم.
,
 
,
وی گفت: امروز با سختی های متعددی که از پس بی کفایتی برخی از مسئولین رقم خورده است، مواجه هستیم، با دشمنی دشمنان و کسانی که در مسیر سلطه گری و زیاده خواهی در عرصه منطقه و جهان به دنبال تضییع حق مردم بودند، روبرو هستیم.
,
 
,
زاکانی افزود: با شرایط سخت بیماری کرونا و مشکلات متعدد اقتصادی، امروز دولتی پا به عرصه تلاش و فعالیت گذاشته و رئیس جمهوری فرهیخته و عدالت خواهی قبول مسئولیت کرده است که به اتکا ملت و به فضل الهی تحولی بزرگ را رقم خواهد زد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فراروی خود افق های نورانی و عبور از موانع را خواهیم دید، اظهار داشت: ما باید گام های استواری برداریم، این بخشی از راه بود، کار ما آغاز شده است، در دورانی که این کشور تحت سنگین ترین دشمنی آمریکا و دشمنان خارجی قرار گرفت امثال سلیمانی ها و تهرانی مقدم ها شرایط را تغییر دادند.
,
 
,
زاکانی با تاکید بر اینکه دلاورمردان ایران دوران بزن در روی آمریکا را خاتمه دادند، تصریح کرد: امروز یکی اگر بزنند، ۱۰ تا می خورند، این مهم را به عینه مشاهده می کنیم که دوران بخور در رو و چپاول و غارت عده ای هم در داخل کشور به فضل الهی، با حضور مردم و ریاست جمهوری آیت الله رئیسی پایان یافته است.

وی گفت: عده ای تلاش و زبونی خود را می خواستند به ملت ما تحمیل کنند، زمانی ما به دنبال بستن پرونده بخش هایی از مجموعه منفعل در کشور بودیم اما امروز پرونده غربگرایان با یک استیضاح همگانی پای صندوق های رای بسته شد.
,
,
,
 
,
زاکانی افزود: ما از نمی توانیم و کسانی که ضعف و زبونی داشتند عبور کردیم، می توانیم ایرانی شاد و پیشرفته فراروی جهانیان بسازیم، تلاش داریم رویکرد غلط دولت را در حل مشکلات با بیگانگان به توکل به خدا و محور نخبگان در کشور تغییر دهیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: نسل جوان این مرز و بوم احساس تنفس و نجات از بخنک عناصر غرب زده می کنند، امروز در مسیر تبعیت از ولی جامعه و تکیه به مردم، مسئولین هیچ عذر و بهانه ای ندارند، در سه قوه نیازمند یکپارچگی و وحدت در راستای خدمت به مردم هستیم.
,
 
,
زاکانی تصریح کرد: این تحول با حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف رقم می خورد، این ما هستیم و این میدان عمل، دوره شعار و حرف درمانی مسئولین گذشت و دوره مواجهه قاطعانه با فقر، فساد و تبعیض در ایران اسلامی فرا رسیده است.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: امروز ما هستیم و میدان عمل، مسیر آینده مشخص و معین است، رقابت تا دیروز در متن جامعه بود، امروز توجه به انسجام و وحدت کلمه در تحقق اهداف انقلاب اسلامی رمز ماندگاری و بقای ایران اسلامی خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه