اخبار داغ

رییس هیات نظارت بر انتخابات کرج مطرح کرد:

ماجرای ۳۸ هزار رای باطله کرج/ احتمال تغییر نتیجه انتخابات در ماهدشت و گرمدره

ماجرای ۳۸ هزار رای باطله کرج/ احتمال تغییر نتیجه انتخابات در ماهدشت و گرمدره
اسماعیل رضایی گفت: صندوق شماره ۲۹۰ که ۶۰۰ رای داشت به مشکل فنی برخورد، اشتباه این بود که دو صندوق شوراها بدون بارگزاری اطلاعات تحویل سایت شهید خدایی کرج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کرج عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: نتایج شوراها رسما توسط هیات اجرایی و فرماندار کرج اعلام شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, , , تیتریک, تیتریک,
اسماعیل رضایی افزود: کاندیداها ۴۸ ساعت فرصت اعتراض دارند که نتیجه بعد از بررسی ۵ روزه هیات نظارت، مجددا توسط فرماندار اعلام می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اگر نظر به ابطال باشد باید به هیات اجرایی یعنی فرمانداری ارائه شود، اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کرج الکترونیک و در شهرهای اقماری نیمه الکترونیک بود.
,
 
,
 رضایی تصریح کرد: عموم خرسند بودند از اینکه امکان دخالت در حوزه انتخابات وجود ندارد و وزارت کشور به گونه ای برنامه ریزی کرده بود که آرا بدون دخل و تصرف اخذ شود. 
,
 
,
 وی گفت: اطلاعات مستقیم در سامانه وزارت کشور ثبت می شد و صرفا برای هیات اجرایی و هیات نظارت قابل رویت بود، در دو ساعت اول ۷۰ درصد آمار انتخابات در بخش هایی که الکترونیک بود ثبت شد. 
,
 
,
 رضایی افزود: شمارش آرا در شهرهای اقماری دستی بود و شمارش زمان برد، حجم و صف طولانی برای تحویل صندوق ها شکل گرفت و ۸ صبح تمام صندوق ها بارگزاری شد. 
,
 
,
 وی اظهار داشت: صندوق شماره ۲۹۰ که ۶۰۰ رای داشت به مشکل فنی برخورد، اشتباه این بود که دو صندوق شوراها بدون بارگزاری اطلاعات تحویل سایت شهید خدایی کرج شد.
,
 
,
 رضایی با اشاره به اینکه برای بارگزاری مجدد اطلاعات باید پسورد مجدد از وزارت کشور دریافت می شد، تصریح کرد: علی رغم اموزش به هیات اجرایی، به دلیل اختلال در سیستم تا ساعت ۱۰ و ۳۰ تاخیر ایجاد و ۵۳ صندوق رای دستی اخذ شد.  
,
 
,
وی درباره ۳۸ هزار آرا باطله گفت: آرای سفید، باطله محسوب می شد، اختلاف ۹ هزار رای هم به دلیل این بود که کارت را گرفتند و روی دستگاه نگذاشتند.   
,
 
,
رضایی در خاتمه گفت: با توچه به شکایت ها احتمال تغییر در روند‌اعلام نتایج شهرهای ماهدشت و گرمدره وجود دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه