اخبار داغ

قاسمی‌نژاد: بند فسخ دارم و می‌توانم از پدیده جدا شوم/ قسمت نبود به استقلال بیایم

قاسمی‌نژاد: بند فسخ دارم و می‌توانم از پدیده جدا شوم/ قسمت نبود به استقلال بیایم
بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: برای فصل آینده با پدیده قرارداد دارم، اما می‌توانم با بند فسخ از این تیم جدا شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین قاسمی‌نژاد پس از شکست 2 بر صفر پدیده مقابل استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم گل بدی دریافت کردیم. چند تغییر در ترکیب تیم‌مان ایجاد شد و توانستیم بازی را مدیریت کنیم. موقعیت‌هایی را هم روی دروازه استقلال خلق کردیم که توپ به تیر خورد. روز بد ما بود که توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درمورد تاثیر قطع برق بر روند بازی، خاطرنشان کرد: زمانی که برق رفت ما سوار بر بازی بودیم و این اتفاق موجب شد که کمی سرد شویم، اما نمی‌توان معترض بود، چون شرایط برای هر دو تیم برابر بود.
,
 
,
بازیکن تیم فوتبال پدیده درخصوص عملکرد داور در این بازی، گفت: بهتر است درمورد داوری حرفی نزنم. فکر می‌کنم در توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرد و داور می‌توانست پنالتی به سود ما اعلام کند. البته من صحنه را دقیق ندیدم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.
,
 
,
قاسمی‌نژاد درمورد اینکه گفته می‌شود فصل آینده قطعاً در استقلال حضور خواهد داشت، تصریح کرد: هنوز 6-7 بازی مانده تا لیگ امسال تمام شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که قسمت برای فصل بعد چه خواهد بود. فعلاً باید فصل را تمام کنیم و تلاش‌مان این است که جایگاه خوبی داشته باشیم. ضمن اینکه باید بدون مصدومیت و با سلامتی کار را به اتمام برسانیم. من با پدیده قرارداد دارم، اما با بند فسخی که وجود دارد می‌توانم از این تیم جدا شوم.
,
 
,
وی درمورد دلیل اصلی عدم حضورش در استقلال در فصل جاری، اظهار داشت: قسمت نبود؛ ولش کنید!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه