اخبار داغ

نماینده مجلس:

حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت است

حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت است
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت بوده و این مردم برای نظام اسلامی کار بزرگی انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری پاسخی روشن به یاوه گویان صهیونیستی و دشمنان غربی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان ما چه غربی ها، چه دشمنان حاشیه خلیج فارس و نیز برخی عوامل نفوذی دشمن در داخل که بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند، نشان می دهد ملت ایران همچنان پایبند به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بوده و پای آن ایستاده اند.

,

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دعوت رهبری لبیک گفتند و پای صندوق های  رای حاضر شدند.

,

حسین پور افزود: حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت بوده و این مردم برای نظام اسلامی کار بزرگی انجام دادند که با وجود مشکلات متعدد معیشتی، گرانی و بیکاری بازهم به دعوت رهبری لبیک گفته و این حماسه را قم زدند.

,

وی بیان کرد: دلیل این همه هجمه برای عدم تحقق دولت انقلابی، این بود که نگذارند مردم طعم خدمت و سازندگی را در دولت انقلابی بچشند و نگذارند ریشه ناکارآمدی، نارضایتی و وابستگی گسسته شود.

,

وی نتایج انتخابات را آغاز فصل جدید برای ایرانی آباد و دولتی مردمی عنوان کرد و افزود: امیدواریم منتخب اصلح ملت با احترام به اعتماد مردم، وعده های خودشان را عملی کرده و اولویت نخست خود را حل کردن مشکلات و مسائل مردم قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه