اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

تداوم راه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پیام مهم ملت ایران است

تداوم راه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پیام مهم ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: پیام مهم ملت ایران پیام پایبندی بر ارزش های انقلاب شکوهمند انقلاب و تداوم راه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه سردار سلیمانی بود که در روز انتخابات تجلی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: حضور در انتخابات یک کار خیر، عملی صالح و مطابق آموزه های دینی است و خداوند را شاکر هستیم که توفیق حضور در انتخابات به همه ما عنایت فرمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما این است که در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشیم، اضافه کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت، دستور صریح خداوند متعال است همچنان که در قرآن کریم، تغییر سرنوشت هر جامعه به اهتمام ملت منوط شده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت جامعه حضور در انتخابات یک اصل است و مردم با حضور گسترده خود در این آزمون الهی بار دیگر ثابت کردند که همچنان بر ارزشهای انقلاب اسلامی پافشاری دارند.

,

امام جمعه ارومیه گفت: امید است رئیس جمهور منتخب مردم و تیم همراه او تلاش های خود را در جهت گره گشایی مشکلات مردم بکار گیری کرده، امید را به مردم بازگرداند و اعتمادی که بنا به دلایلی مخدوش شده، به مردم باز گردد.

,

وی مسئله توجه به وضعیت اشتغال و مسکن و نیز برطرف کردن مشکلات عدیده اقتصادی را از اولویت های دولت آقای رئیسی عنوان کرد و گفت: از رئیس جمهور منتخب ملت می خواهیم تا در راستای حل مشکلات اقتصادی که جامعه با گریبانگیر است تلاش کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه