اخبار داغ

استاد دانشگاه تهران:

دولت سیزدهم به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست/ رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت

دولت سیزدهم به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست/ رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت
استاد دانشگاه تهران با بیان این‌که دولت سیزدهم به هیچ حزب، گروه و دسته وابسته نیست، گفت: رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهین صادقی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: دشمنان نظام از ماه‌ها قبل به دنبال این بودند که این انتخابات را با مشارکت حداقلی مردم برگزار شود که در عمل با حضور مردم این موضوع محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 وی با بیان این‌که مشارکت واقعی مردم از سطح انتظارات فراتر رفت و مردم یک‌بار دیگر مسئولان را شرمنده کردند، افزود: مسئولان باید قدر این مردم و مشارکت‌های آن‌ها را بدانند و برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها قدم‌های قاطعی و محکمی بردارند.

,

وی با بیان این‌که امیدهای زیادی با پیروزی آیت‌الله رئیسی در دل مردم ایجاد شده است، تأکید کرد: وی نشان داده که معتقد عملکرد جهادی و انقلابی است و پشت‌میزنشین نیست که همین موضوع عامل پیروزی قاطع وی در انتخابات بود.

,

وی بیان داشت: با ورودی‌های تکراری ما نمی‌توانیم خروجی‌های متفاوت بگیریم به این معنا که با استفاده آدم‌ها و تفکرهای تکراری نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم.

,

کارشناس مسائل سیاسی به دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: این دولت باید تعهد ویژه‌ای در انتصاب‌های مسئولان داشته باشد و در این میان از انتخاب افرادی که به جزء خدمت و نوکری به مردم چیز دیگری در سر دارند جلوگیری شود.

,

صادقی نسب خاطرنشان کرد: رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت و این مهم بارها در صحبت‌های ایشان مطرح شده است.

,

وی افزود: استفاده از سلایق مختلف در دولت جدید و شایسته‌سالاری همواره مورد تأکید بوده و ان‌شاءالله این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

,

استاد دانشگاه تهران عدم وابستگی دولت رئیسی به هیچ جریان و گروه را مهم برشمرد و افزود: همان‌طوری که آیت‌الله رئیسی بیان کرد دولت وی به هیچ حزب، گروه و دسته وابسته نیست و خودش را وامدار کسی نمی‌داند که در واقع می‌توان گفت برگ برنده دولت سیزدهم همین موضوع است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه