اخبار داغ

علیرضا زاکانی:

کشور با تولید داخلی، خلق ثروت و توزیع عادلانه از مخمصه خارج می‌شود/ دولت آیت‌الله رئیسی با فساد اداری و اقتصادی برخورد کند

کشور با تولید داخلی، خلق ثروت و توزیع عادلانه از مخمصه خارج می‌شود/ دولت آیت‌الله رئیسی با فساد اداری و اقتصادی برخورد کند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: دولت جدید باید در بازتوزیع مناسب ثروت و امکانات موجود یک رویه عادلانه را پیش بگیرد تا بخش زیادی از جامعه از امکانات موجود بهره‌مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم درباره سهم خواهی های احتمالی از دولت آیت الله رئیسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که مسئولیت در کشور به عنوان یک جایگاه خدمت تلقی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه باید کسانی قبول مسئولیت کنند که شایسته آن جایگاه باشند، افزود: این مهم باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود که جایگاه خدمت یک امانت است و بهترین امانت دار و خادم برای این جایگاه انتخاب شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: دولت باید ساز و کارهایی را در درون خود ایجاد کند که خروجی و محصول آن، عناصر شایسته باشد، همواره برای همه مسئولیت ها عناصر مدعی هستند که به یک نوعی خطرآفرینی یا سودجویی کنند.
,
 
,
زاکانی تصریح کرد: هر دولتی به ویژه دولت انقلابی باید صیانت اساسی و جدی از خود داشته باشد تا خدای ناکرده راه برای سوءاستفاده یا زیاده خواهی افراد فراهم نشود، بنده معتقد هستم دولت آیت الله رئیسی امکانی را فراهم می کند که شایستگان بر اریکه قدرت برای خدمت تکیه دهند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید با فساد اداری و اقتصادی برخورد کند، گفت: همچنین دولت جدید باید در بازتوزیع مناسب ثروت و امکانات موجود یک رویه عادلانه را پیش بگیرد تا بخش زیادی از جامعه از امکانات موجود بهره مند شوند.
,
 
,
زاکانی افزود: اقدام مذکور موجب ایجاد یک مصونیت بین مردم در مقابل فشارها و سختی ها خواهد شد، با تکیه به داخل و راه انداختن چرخ تولید امکانی را فراهم کند تا نهایتا خلق ثروت مناسب و توزیع عادلانه آن را داشته باشیم تا کشور از مخمصه و مشکلات فعلی خارج شود.
,
 
,
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان داشت: دولت سیزدهم باید رویکرد کنونی را به سمت توجه به توانمندی های داخلی سوق داده و از همه فرصت های منطقه ای و جهانی سود ببرد تا انشالله بتواند مشکلات را حل کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه