اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ملت ایران در انتخابات سنگ تمام گذاشتند/ بی‌اثر کردن هجمه‌های دشمن با حضور پرشور و انتخاب اصلح

ملت ایران در انتخابات سنگ تمام گذاشتند/ بی‌اثر کردن هجمه‌های دشمن با حضور پرشور و انتخاب اصلح
رهبران گفت: ملت ایران در انتخابات سنگ تمان گذاشتند و با حضور پرشور و انتخاب اصلح، هجمه‌های دشمن را بی‌اثر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به همه هجمه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات خرداد ماه اما ملت ایران با حضور پرشور بار دیگر حماسه خلق کردند و علیرغم همه کاستی ها و مشکلات به خصوص در مسائل اقتصادی ولی ملت ایران در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: دشمن در تلاش بود تا نقشه ها خود را پیاده و دلسردی و ناامیدی را به مردم القا نماید اما حضور یکپارچه مردم در انتخابات، همه توطئه ها و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات مردم بر اساس معیارها و با بررسی رزومه نامزدها در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کردند، در واقع رای ها براساس شناخت بود و این مهم، اقدامی اساسی در تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

,

رهبران با اشاره به احیای اسلام ناب محمدی گفت: سیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را رهبری در گام دوم انقلاب مشخص نمودند، تمدن نوین اسلامی یعنی احیای معیارها و شاخص های اسلامی که یکی از مقدمات تحقق این تمدن، تشکیل دولت اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه مهمترین پیام حضور مردم در انتخابات عدالت خواهی است، بیان کرد: مردم در این انتخابات نشان دادند به دنبال عدالت خواهی و آموزه های اسلامی هستند و در تشکیل دولت اسلامی احساس تکلیف کرده و تلاش کردند تا دولت جدید اسلامی شکل گیرد و برای عدالت اقدام نماید.

,

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر کار جهادی برای حل مشکلات خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند در این دولت بسیاری از مشکلات با تشکیل یک کابینه قوی و با روحیه و تلاش جهادی برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه