اخبار داغ

نماینده مردم اراک در مجلس خبر داد:

تراکنش مالی دانشگاه آزاد زیر ذره‌بین مجلسی‌ها

تراکنش مالی دانشگاه آزاد زیر ذره‌بین مجلسی‌ها
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عمدتا با محوریت موضوعات مالی و درآمدی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عمدتاً با محوریت مسائل مالی و درآمدزایی در مجلس کلید می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: موضوعاتی همچون منابع درآمد، حقوق و درآمدهای ریاست، مسئولان و زیرمجموعه‌ها، منابع اقتصادی، بررسی حسابرسی‌ها و چگونگی انتخاب اعضای هیات علمی از مهمترین محورهای تحقیق و تفحص مجلسی‌ها از دانشگاه آزاد است.
,
 
,
نماینده مردم اراک در خانه ملت عنوان کرد: یکی دیگر از محورهای تحقیق و تفحص نحوه و میزان شهریه‌های دریافتی از دانشجویان آن هم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری است.
,
 
,
آصفری ادامه داد: بر اساس آنچه که گفته شد، عمده موضوعات مربوط به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد حول محور مسائل مالی و اعتباری و موضوعاتی است که احتمال تخلف در آن‌ها وجود دارد.
,
 
,
وی افزود: با توجه به اینکه گزارش‌هایی مبنی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات و پرداخت حقوق‌ها در بین اساتید و اعضای هیات علمی به مجلس رسیده است، قرار است وکلای مردم در خانه ملت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را در دستور کار قرار دهند.
,
 
,
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سوالاتی درباره نحوه هزینه‌کرد شهریه‌های اخذ شده از دانشجویان، تاکید کرد: بر این اساس تحقیق و تفحص به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت و برخورد با تخلفات احتمالی صورت می‌گیرد.
,
 
,
آصفری گفت: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در نوبت بررسی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار داشته و در موعد مقتضی مورد بررسی و چکش‌کاری نمایندگان قرار می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه