اخبار داغ

امام جمعه مهریز:

رأی مردم به عملکرد آیت‌الله رئیسی بود/ مردم در این چند روزه نسبت به آینده امیدوارتر شده‌اند

رأی مردم به عملکرد آیت‌الله رئیسی بود/ مردم در این چند روزه نسبت به آینده امیدوارتر شده‌اند
حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام جمعه مهریز با تأکید بر اینکه رأی مردم به عملکرد آیت‌الله رئیسی بود، گفت: / مردم در این چند روزه نسبت به آینده امیدوارتر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه ملت شریف ایران در روز 28 خرداد خوش درخشیدند، گفت: مردم ایران با حضور 50 درصدی خود علی‌رغم تمام مشکلات و چالش‌هایی که به آن روبه‌رو بودند، با حضورشان در روز انتخابات برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه شهرستان مهریز اضافه کرد: یکی از حساس‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب، این انتخابات بود زیرا دشمنان خارجی با تمام ترفندهایی که می‌دانستند به دنبال عدم حضور مردم و کاهش آمار رأی‌دهندگان بودند که خودشان نیز از ماه‌ها قبل به این مسائل اشاره داشتند و می‌گفتند که درصد کمی از مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند داشت.

,

وی ادامه داد: اما با همه وجود و شرایط خاص کشور مثل بیماری کرونا که در زندگی مردم تأثیرات زیادی گذاشته بود و با همه هجمه‌ها و تبلیغاتی که دشمنان به راه انداخته بودند و بعضی از عوامل داخلی نیز با همراهی آن‌ها به شکلی عمل می‌کردند تا مشارکت مردم کاهش پیدا کند، دیدیم که ملت غیور ایران مشارکت بسیار خوبی داشتند.

,

, ,

محی‌الدینی با تأکید بر اینکه مردم ایران در این انتخابات به عملکرد آیت‌الله رئیسی رأی دادند، گفت: عملکرد ایشان در قوه قضائیه به‌خوبی قابل‌مشاهده بود و در طول دو سال گذشته به‌خوبی در مقابل فساد ایستادگی کردند و همین مسئله سبب امیدواری مردم برای تغییر مثبت در کشور بود.

,

امام جمعه شهرستان مهریز فساد را یکی از مظاهری دانست که امروز در دولت‌ها باعث بسیاری از مسائل و چالش در کشور شده است، گفت: با توجه به سابقه آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد در کشور، مردم با انتخابشان نشان دادند که به دنبال چنین مسائلی هستند و به همین دلیل به ایشان رأی دادند.

,

وی یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم را بیکاری و گرانی‌های لجام‌گسیخته اعلام کرد و گفت: مشکلات کشور هر زودتر باید حل شود چون گرانی‌ها، مشکل مسکن و بسیاری دیگر از مسائل باعث شده که مردم با مشکلات زیادی مواجه شوند.

,

حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

, حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد, حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد,

محی‌الدینی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد، افزود: دشمنان نقشه‌های بسیاری برای جمهوری اسلامی داشتند و به دنبال این بودند که حتی انتخابات در ایران اسلامی برگزار نشود یا به تعویق بیافتد تا بتوانند توطئه‌های خود را پیاده‌سازی کنند که با هوشیاری ملت شریف، دیدیدم که چگونه به صحنه وارد و سبب شکست دشمن شدند.

,

امام جمعه شهرستان مهریز یکی از مهم‌ترین الزامات موفقیت جریان انقلابی در مسیر تحقق دولت اسلامی را همراه ساختن مردم با این جریان دانست و اضافه کرد: در سالیان اخیر به‌گونه‌ای عمل شد که متأسفانه اعتماد مردم سلب شد و می‌توان حتی اگر برخی از مردم پای صندوق‌های رأی نرفتند مغرض نبودند و با نظام و انقلاب هم مشکل نداشتند ولی اعتمادشان از بین رفته بود.

,

تفکر "ما می‌توانیم "باید جایگزین "ما نمی‌توانیم " شود

, تفکر "ما می‌توانیم "باید جایگزین "ما نمی‌توانیم " شود, تفکر "ما می‌توانیم "باید جایگزین "ما نمی‌توانیم " شود,

وی بابیان اینکه در این دوره باید به این توجه کنیم که جایگاه ما کجاست، خاطرنشان کرد: ما در این دوره باید به تفکر "ما می‌توانیم " توجه ویژه و خاص داشته باشیم، متأسفانه در این دولت به تفکر "ما نمی‌توانیم " توجه شد و فقط نگاه دولتمردان به خارج از کشور و برخی از سندها مثل برجام بود که کشور را سالیان سال معطل و در آخر هم نتیجه‌ای نداشت، هرچند که برجام یک سند خوب است ولی نباید تصمیمات کشور را به آن گره زد. در طول 43 انقلاب اسلامی هرکجا که تفکر ما می‌توانیم حاکم بود موفق بودیم که نمونه‌های آن را می‌توان به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های موشکی، هوافضا، هسته‌ای، پزشکی، علمی و ... اشاره کرد. ما هرکجا به تفکر ما نمی‌توانیم توجه شد، در بخش‌های مختلف کشور مثل اقتصاد، مسکن، معیشت و ... با مشکل مواجه شدیم.

,

, ,

محی‌الدینی در ادامه با اشاره به نشست خبری روز گذشته آیت‌الله رئیسی با اصحاب رسانه و پاسخ ایشان به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا شما با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خواهید داشت و پاسخ دادند، خیر، گفت: این خیر گفتن آیت‌الله رئیسی معانی بسیاری دارد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود و به آن‌ها فهماند که این دولت به استکبار و ایادی آن‌ها باج نخواهد داد بلکه باقدرت در مقابل زورگویی‌هایشان ایستادگی خواهد کرد.

,

امام جمعه شهرستان مهریز بابیان اینکه لازمه تشکیل دولت در تراز انقلاب اسلامی این است که دولت مؤمن و انقلابی باشد، افزود: ایمان اگر نباشد یکی از موانع پیشرفت و رونق در تمام زمینه بالأخص در زمینه اقتصادی خواهد بود و نیاز است که دولت به شایسته‌ها فائق از دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی توجه داشته باشد و این مسئله در صحبت‌های آیت‌الله رئیسی به‌خوبی قابل‌مشاهده بود. تشکیل دولت انقلابی در معادلات جهانی نقش مؤثری دارد و تمام برنامه‌های دشمنان با دولتی که روی کار خواهد آمد، از بین خواهد رفت چون دولت جهادی و انقلابی می‌تواند سبب شکست توطئه‌های دشمنان شود.

,

ثمره اختلافات در کشور، ایجاد مشکلات برای مردم

, ثمره اختلافات در کشور، ایجاد مشکلات برای مردم, ثمره اختلافات در کشور، ایجاد مشکلات برای مردم,

وی با تأکید بر اینکه امروزه بیشترین ضربه‌ای که کشور می‌خورد به‌واسطه اختلافات است که ضرر آن به مردم بازمی‌گردد، اذعان داشت: تشکیل دولت انقلابی در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه محقق می‌شود و این همان مسئله‌ای است که کشور به آن نیاز دارد و همدلی یکی از راه‌های پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها به شمار می‌رود.

,

محی‌الدینی در پایان گفت: محرومیت‌زدایی، مبارزه با فساد و استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و کارآمد یکی از نیازهای مبرم کشور برای رسیدن به اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی است که امیدوارم دولت جدید با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتواند امیدی که در دل مردم به وجود آمده است را تحقق بخشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه