اخبار داغ

کنگاوری:

حضور مردم در انتخابات نشان داد جمهوری اسلامی به‌رغم وجود مشکلات در مسیر تعالی گام برمی‌دارد

حضور مردم در انتخابات نشان داد جمهوری اسلامی به‌رغم وجود مشکلات در مسیر تعالی گام برمی‌دارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات، نشان داد جمهوری اسلامی به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در مسیر تعالی گام برمی‌دارد و اقداماتی که در دستور کار امپریالیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی قرارگرفته، بی‌نتیجه خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنگاوری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات،  بیانگر غلبه حلقه‌های معنوی و حق خواهانه و اسلام گرایانه مردم بر مشکلات و تنگناهای مادی بود که دشمنان بر کشور ما تحمیل کردند و نمادی از آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی مردم بود که به نمایش گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

کنگاوری اظهار کرد: این مشارکت نشان داد تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به واقعیت خواهد پیوست و از این پس نیز مسیر این انقلاب برای آماده سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) علی رغم همه مشکلاتی که بدخواهان نظام ایجاد کردند، مهیا خواهد شد و این انقلاب تحویل صاحبش خواهدشد.

,

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود، سناریو عدم مشارکت مردم در انتخابات را در دستور کار خود قرار دادند و از ماه ها قبل تبلیغات شوم خود را از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی به اجرا گذاشتند اما با مشارکت مردم موضوع به شکل دیگری رقم خورد که خود آن ها نیز به این موضوع ناباورانه نگاه می کنند.

,

کنگاوری تصریح کرد: درگیری و ممانعت فیزیکی برای عدم شرکت در انتخابات در برخی شهرهای اروپایی نشان از ضعف و ناتوانی و درماندگی دشمنان انقلاب دارد که وقتی سناریو جنگ نرم و تبلیغات روانی به نتیجه نرسیدند به درگیری و فحاشی روی آوردند در حال حاضر هم به دنبال مخدوش کردن نتیجه آرا هستند و از تقویت بنیان های اصیل انقلاب وحشت دارند.

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: این اقدامات نه تنها تاثیری برانتخابات و اهداف عالی انقلاب ندارد بلکه منجر به رسوایی دشمنان می شود. همه می دانند جمهوری اسلامی به رغم وجود مشکلات اقتصادی در مسیر تعالی گام بر می دارد و اقداماتی که در دستور کار امپریالیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی کار قرار گرفته، بی نتیجه خواهد ماند.

,

وی در پایان تصریح کرد:این انتخابات با توجه به یک دستی که در امور اداره کشور ایجاد کرده است، تکمیل کننده مولفه های قدرتی بود که ما در حوزه های مختلف فیزیکی، نظامی، علمی و..کسب کرده ایم اکنون نیز در حوزه سیاست هم مولفه ای ایجاد خواهد شد و به  مولفه های پیروزمندانه گذشته اضافه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه