اخبار داغ

امیر عبداللهیان:

سیاست خارجی در دولت رئیسی پویا و منطقی خواهد بود

سیاست خارجی در دولت رئیسی پویا و منطقی خواهد بود
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: سیاست خارجی دولت حجت الاسلام والسلمین ابراهیم رئیسی ، پویا و منطقی و توام با گفتمانی قوی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعبداللیهان در این گفت و گوی کوتاه با شبکه خبری سی ان ان به چند سوال درباره انتخاب حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهوری منتخب ایران و سیاست خارجی دولت آینده وی پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر عبداللهیان گفت که  سیاست خارجی دولت آینده ایران به ریاست رئیسی، پویا و منطقی  توام با گفتمانی  قوی خواهد بود؛ گفتمانی که بتواند منافع ایران را درهمه زمینه ها تامین کند.

,

معاون پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که روابط بین ایران و آمریکا در دروان ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به چه صورت خواهد بود گفت: آمریکا همواره فرصت ها را از دست داده است و این مساله بیشتر منوط به رفتار طرف آمریکایی است بویژه آنکه  تصمیم بگیرند روابط با ایران چگونه باید باشد.

,

امیر عبداللهیان درباره تفاوت بین دو دولت ترامپ و بایدن گفت: بایدن خواهان بازگشت به برجام است و نباید مسائل منطقه ای و یا موشکی را وارد این موضوع کند بلکه باید متمرکز به برجام و متعهد به بازگشت به آن باشد.

,

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران درباره نتیجه مذاکرات وین نیز به سی ان ان گفت: در صورت تامین حقوق ایران و اجرای کامل تعهدات از سوی طرف مقابل برجام  می تواند وارد مرحله اجرایی شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه