اخبار داغ

پایش لحظه به لحظه فضای مجازی؛

ضدانقلاب و منافقین چه بهره برداری از حوادث روزهای گذشته یاسوج کردند؟+تصاویر

ضدانقلاب و منافقین چه بهره برداری از حوادث روزهای گذشته یاسوج کردند؟+تصاویر
رصد و پایش فضاسازی ضدانقلاب در خصوص حوادث اخیر یاسوج نشان می‌دهد که وقتی یک اعتراض مسیر نامناسبی پیدا کرد و منحرف شد به کجا ختم می‌شود و افرادی که زمینه‌ساز این مسئله بودند باید پاسخگو بوده و صف خود را از معاندین جدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انتخابات پرشور بیست و هشتم خردادماه در یاسوج به دلیل ضعف مدیریتی در فرمانداری بویراحمد و تحریک برخی نامزدهای شورای شهر یاسوج به حاشیه کشیده شد و شیرینی انتخابات را کمی تلخ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

برخی هواداران نامزدهای انتخابات شورای شهر در روز اعلام نتایج انتخابات در محل فرمانداری بویراحمد تجمع کردند و درگیری‌هایی نیز با نیروی انتظامی ایجاد کردند که در این میان نقش برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر پررنگ بود.

,

پایش لحظه‌به‌لحظه فضای مجازی نشان می‌دهد ضدانقلاب و رسانه‌های معاند با سوارشدن بر موج اعتراض برخی نامزدهای شورای شهر یاسوج و انتشار فیلم‌هایی از درگیری و حتی قتل قصد دارند فضا را به‌گونه‌ای جلوه دهند که شرایط کاملاً ناامن در یاسوج وجود دارد.

,

شبکه معاندین و ضدانقلاب با سوءاستفاده از حوادث اخیر شهر یاسوج با بزرگنمایی این حوادث سعی در برهم زدن نظم و آرامش حاکم بر کشور و تعمیم دادن آن به سایر نقاط کشور هستند تا بتوانند بازهم کشور را به هرج‌ومرج بکشانند.

,

ضدانقلاب با انتشار فیلم‌هایی از دیگر مناطق کشور و حتی دنیا قصد دارند این موضوع را القا کنند که فضا در یاسوج کاملاً امنیتی و ناآرام است، به‌عنوان‌مثال در روزهای اخیر فیلمی از گازگرفتگی سه جوان در شهرستان باغملک استان خوزستان منتشر کرده بودند اما اعلام کردند این حادثه مربوط به کشته شدن این سه نفر توسط پلیس در یاسوج است.

,

دستگاه‌های نظارتی به‌شدت فضای مجازی استان را در حال رصد هستند و قطعاً با عوامل بی‌نظمی برخورد می‌کنند.

,

نمونه‌ای از توئیت های ضدانقلاب را مشاهده می‌کنید و متوجه می‌شوید که وقتی یک اعتراض مسیر بدی پیدا کرد و منحرف شد به کجا ختم خواهد شد و افرادی که زمینه‌ساز این مسئله بودند باید پاسخگو باشند و البته باید صف خود را از معاندین خارج نشین که اینگونه در حال جوسازی علیه نظام هستند جدا کنند.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه