اخبار داغ

هشدار پلیس درباره "سیگارهای الکترونیک حاوی روغن حشیش"/ قرص لاغری کشنده با برند "گلوریا"

هشدار پلیس درباره "سیگارهای الکترونیک حاوی روغن حشیش"/ قرص لاغری کشنده با برند "گلوریا"
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در رابطه با مصرف قرص لاغری با برند "گلوریا" و استفاده از سیگارهای الکترونیک حاوی ماده مخدر حشیش هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سردار مجید کریمی با اشاره به پرونده‌های مهم رسیدگی شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف قرصهای لاغری با برند "گلوریا" شد؛ قرصهای لاغری با برندهای خاص در اماکن مختلف خرید و فروش و قرص گلوریا به صورت قاچاق وارد کشور و خرید و فروش می‌شود.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: این قرص در آزمایشگاه پلیس و سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که دارای ماده روانگردان شیشه است.
,
 
,
این مقام انتظامی با بیان اینکه بخشی از قرصهای لاغری در آرایشگاه‌های زنانه و باشگاه‌های ورزشی توزیع می‌شود، از هموطنان خواست داروهای خاص خود را با نسخه پزشک و از داروخانه‌های مجاز دریافت کنند و گفت: برخی از قرصهای لاغری در فضای مجازی و برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و به‌صورت پستی به منازل ارسال می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: متأسفانه در رابطه با مصرف قرص گلوریا شاهد دو مورد مشکل جدی بودیم؛ یکی از مصرف‌کنندگان این قرصها کبدش را از دست داد و یک نفر نیز دچار سقط جنین شد، مصرف‌کنندگان این قرصها، به عنوان معتاد شیشه محسوب می‌شوند و درمان آنها نیز در صورت زنده ماندن بسیار دشوار است.
,
 
,
کریمی به پرونده دیگر در رابطه با "سیگارهای الکترونیک" حاوی حشیش اشاره و اظهار کرد: سیگارهای الکترونیک برای ترک اعتیاد تبلیغ، استفاده و در مراکز ارائه‌کننده مواد دخانی به فروش می‌رسد، از آنجایی نگران سیگارهای الکترونیک شدیم که در آنها اسانسهایی کشف شد که حاوی مواد مخدر بود.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: سیگارهای الکترونیک مذکور حاوی ماده مؤثر حشیش با 40 تا 60 درصد CHC (ماده مؤثری که در فرد ایجاد توهم می‌کند) بود که عنوان می‌شود برای ترک اعتیاد است و ضرری برای مصرف‌کننده ندارد اما زمانیکه حاوی روغن حشیش شود اثرات بسیار مخربی دارد.
,
 
,
به گفته این مقام انتظامی، باندی که در حال ورود محموله سیگارهای الکترونیک حاوی حشیش به کشور بود شناسایی شده و اعضای آن بازداشت شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه